Hoi,
Hier druk in de weer met een guitige meid van 7 maanden ik voel dat ik op het gebied van dragen graag een stapje verder wil gaan dan de basis techniek van de geweven doek die ik al sinds de geboorte doe. Ik ben nieuwsgierig naar andere technieken/systemen voor mijn groeiend spruitje (zoals BV in de doek, op de rug dragen, ...)
Iemand ideetjes/goede ervaringen rond consult/boeken/workshops/social media....?
Ik volg!
Ik gebruik (nog) bijna dagelijks een katoenen doek. Altijd met dezelfde knoop. Mijn dochtertje weegt nog geen 6.5 kg, dus dat scheelt. Ik wil miss binnenkort ook een geweven doek aanschaffen. Het lijkt me alleen zo lastig om te knopen terwijl ik haar ook nog vast heb. Wat is jouw ervaring hiermee?
Ik ben wel fan van de geweven (lekker stevig en fris) maar ik moet ze inderdaad wel altijd aan iemand geven of ze ergens voorzichtig leggen als ik hem knoop 😅
Draagconsult kan echt een uitkomst zijn om verschillende dingen te testen! Ik ben uiteindelijk zelf van een doek overgestapt naar een zak (ergo baby adapt). Past een stuk beter bij mij!