13 Reacties

één jaar geleden

Ow goeeeie👌 morgen naar de action😇😇

één jaar geleden

Oh ik dacht vanmorgen nog tijdens het verschonen.. gaat deze strijd ooooit over 😅 bedankt voor je tip! Ga het proberen 🙏

één jaar geleden

Thnx!

één jaar geleden

Ooh wat een leuk idee! Ik denk dat dat hier ook wel aanslaat😄

één jaar geleden

Ik probeer dit ook uit :-) !

één jaar geleden

Hier is het met de poepluier. En ik heb ooit m’n moeder horen zeggen dat die fase eraan komt. Dat ze dan moeite hebben met der poep “af te staan”. Waar ze eerder een hekel had aan een vieze luier is het sinds drie dagen zo dat ze dus niet wil dat ik haar poepluier verschoon 🥲 ze verzet zich hier hevig tegen.

één jaar geleden

Bedankt voor deze tip!!! Die ga ik proberen:)

één jaar geleden

*Rent naar action* 😅

één jaar geleden

Ik geef tegenwoordig mijn telefoon met de poepluiers! Dan zet ik 'm kinderstand, kan hij niks geks aanklikken/wegklikken en is hij druk met tekenen of geluidjes via 1 van de kinder apps! Helemaal leuk 🤣 maar mocht dit ook weer vervelen ga ik zeker die kaarten proberen hahaha

één jaar geleden

Fijne tip! Ik word een beetje moedeloos van die strijd eerlijk gezegd.. al een week drama hier waarbij voorlopig niets lijkt te helpen. Ga dit dus zeker eens proberen.

één jaar geleden

Ik geef een beetje melk in een fles, enige manier om hem rustig te houden. Helemaal geen handige oplossing maar het werkt wel. Hier wordt namelijk al gehuild als hij ziet dat ik luiers pak

één jaar geleden

Vandaag gekocht en met verschonen en aankleden eindelijk geen drama! Dus voor nu werkt het goed haha🙏

één jaar geleden

Hier ook geprobeerd maar meneertje gooit de kaart gewoon weg 😂