5 Reacties

één jaar geleden

Ik lees mee

één jaar geleden

Wij hebben dit net achter de rug! Als ik de oei ik groei ap mag geloven zit je in de heftige periode van het sprongetje. Bij ons heeft het zo'n 5 dagen geduurt. Hebben toen gewandeld tot ze in slaapt viel en daarna in bed erbij gebleben met sussen tot ze rustig werd. Was van de een op de andere dag weer over

één jaar geleden

Reactie op Hallomama

Wij hebben dit net achter de rug! Als ik de oei ik groei ap mag geloven zit ...
Hier ook zo, soms hebben we hem bij ons genomen omdat hij dan meteen stil was en in slaap viel. Maar duurde idd geen weken gelukkig

één jaar geleden

Hier nu al 3 weken🥴 krijzen zodra hij naar bed gaat en ook geen genoegen nemen met op de armen nemen in zijn slaapkamer. Zijn dagen bij dat het inslapen prima gaat maar zodra hij in de avond/nacht wakker word zelfde probleem. Kan dit niet echt herinneren van mijn andere zoon. Maar soms best pittig

één jaar geleden

Geen tips, helaas. Ons aapje doe t dit al 3 weken en we zijn compleet gesloopt. Hij wordt namelijk ook weer 2,3,4 keer per nacht wakker en tussen 5 en half 7 begint zijn dag. We slapen om en om in het logeerbed om zo nog een beetje slaap te pakken. Vanavond heeft manlief 'dienst' dus ik ga nu heerlijk slapen!