8 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter eet met deze. Ze pakt het bestek altijd op het puntje vast, waardoor het bestek te lang is, en ze de draai niet kan maken. (Kan je het nog volgen?🤣). Maar dezen zijn heel kort en dik, waardoor ze de draai wel kan maken en het eten perfect gaat. 👌🏻 Mijn moeder zei vorige week nog dat ze niet begreep hoe mijn dochter hier mee kon eten. 😂 Maar voor onze dochter is het de oplossing.

één jaar geleden

Reactie op Love3

Onze dochter eet met deze. Ze pakt het bestek altijd op het puntje vast, wa ...
Thanks! Die heeft mijn zoontje ook, alleen alles valt er dus telkens af🙈

één jaar geleden

Een dessertlepel en dessertvork van het normale bestek. We geven er ook een klein bot mesje bij; die wil ze er graag bij, maar ze gebruikt hem bijna niet. Onze dochter wil vooral alles hetzelfde als papa en mama. In het begin was het even klooien en bij elke maaltijd een puinzooi, maar inmiddels gaat het best goed.

één jaar geleden

Bij ons wordt er ook graag zelf gegeten. Ik doe al het eten (behalve brood) in een kom, dat maakt het zelf opscheppen van eter veel makkelijker dan van een bord. Veel eetplezier.

één jaar geleden

Hi, wij gebruiken deze van Munchkin, ook erg fijn omdat ze zo kort zijn. Onze dochter kan er goed mee overweg!

één jaar geleden

Je hebt lepels die al krom staan, misschien is dat een oplossing? Onze man lukt het met het gewone Kruidvat kinderbestek (dik en kort), maar bij mijn ouders kreeg hij laatst een kromme lepel en dat was nog een tikje handiger voor hem.

één jaar geleden

Reactie op Tessa1989

Hi, wij gebruiken deze van Munchkin, ook erg fijn omdat ze zo kort zijn. On ...
Deze, ideaal!

één jaar geleden

Misschien is dit dan wel iets voor jullie? Wij zijn hier al een paar maanden geleden mee gestart en gaat echt top! De vork gebruiken we niet, alleen de lepel, maar dan kan hij de draai dus veel beter maken, je kan de lepel namelijk alle kanten op buigen. De vork hebben wij ook van munchkin, dan prikt hij gewoon en draait hij goed.