Hoi hoi,
Mijn dochter van 1 jaar sliep al met een aantal weken door, nu is het alleen sinds een paar weken echt drama met het slapen! Als ze savonds eenmaal slaapt gaat het goed, maar voordat we zover zijn, zijn er uren verstreken. Ook overdag, ze gaat eerst een minuutje rustig liggen met haar duimpje en haar Knuffeltje, en daarna gaat ze aan het bedrand staan schreeuwen en echt hard! Ik herken dit helemaal niet van haar en ik vind het zo sneu om haar te laten huilen en ik wil onze band niet verpesten...
Maar ik kan ook aan haar merken dat ze echt moe is. Alleen geeft ze dus echt niet toe. Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks werkt. Ze is ook echt een drukte maker en wil ook niet lekker rustig bij me blijven zitten want dan begint ze te jengelen, omdat ze haar zin niet krijgt. Als ze eenmaal moe is wordt ze gewoon echt "vervelend" en blijft ze overal om jengelen en wordt ze extreem boos soms.
Ik zit even met mijn handen in het haar, want ik wil het zo graag goed doen, maar ik wil ook niet dat ze altijd haar zin krijgt, want dat is nou eenmaal niet altijd te doen.
Ik hoop op tips van jullie.
Groetjes