23 Reacties

één jaar geleden

Hier ook gehad heeft 2 maanden geduurd nu eet die weer alles. Hier hielp zelf laten eten en geen aandacht geven aan het niet eten. We hebben geen ander eten aangeboden. Behalve als die echt niks at gaf ik wel een rijstenwafel of yogurt en dan iets grotere melk fles voor het slapen gaan. 150 of 180 ipv 120.

één jaar geleden

Herkenbaar TS! Hier ook al een laaange tijd aan de gang. Dochtertje ook bijna 20 maanden. Ze lustte tot een paar maanden (denk 2/3 nu) geleden alles maar nu eet ze ook overal 2 soms 3 happen van. Ik zat toevallig te denken eens op korte termijn contact op te nemen met het cb hierover. Overdag eet ze goed namelijk. Misschien dat ze zeggen geef ipv 2 boterhammen sochtends en smiddags er 1 zodat ze savonds wat meer trek heeft? Ik heb geen idee… maar baal er wel van want vind groenten heel belangrijk. Ze eet wel rauwkost gelukkig dus krijgt wel iets van groente binnen 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Shirl91

Hier ook gehad heeft 2 maanden geduurd nu eet die weer alles. Hier hielp ze ...
Dit doen wij indd ook! Geen ander eten aanbieden. wel iets meer kwark geven dan als ze goed eet maar heeft ze toch niet door. Zelf eten doet ze indd ook