24 Reacties

2 jaar geleden

Hey allemaal! Het is inmiddels nog steeds aan de gang. Heb ook een tijdje weer geprobeerd om 2 dutjes te doen. Maar dat werkte ook niet. Heb ook contact gehad met bureau van slaap en die raden ook 2 dutjes aan. Inmiddels is het nu bijna 10 uur en ze zit nog steeds te klappen en te praten in bed.. Ik word hier echt een beetje moedeloos van.

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Hey allemaal! Het is inmiddels nog steeds aan de gang. Heb ook een tijdje ...
Maar als ze zelf vrolijk in bed ligt, dan zou ik haar lekker laten? Ze valt vanzelf in slaap toch? Zou zelf lekker op tijd naar bed gaan en het gaat vanzelf weer over!

2 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Maar als ze zelf vrolijk in bed ligt, dan zou ik haar lekker laten? Ze valt ...
Ja naja, ik vind het gewoon een beetje sneu dat ze vanaf 7, en nu zelfs veel later (pas rond 9) in dr bedje ligt en niet lekker gaat slapen. Heb haar er ook wel eens tussentijds uitgehaald in de hoop dat ze na even spelen dan wel ging slapen maar ook dat werkt niet. Ze slaapt zo ongeveer soms maar 7 uurtjes op een nacht. Dat is waar ik me eigenlijk druk om maak..

2 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Ja naja, ik vind het gewoon een beetje sneu dat ze vanaf 7, en nu zelfs vee ...
Komt vanzelf wel goed! Het is echt een fase en juist eruit halen geef je haar weer prikkels dus ik zou haar lekker laten en kijken hoe dat gaat!