48 Reacties
2 jaar geleden
Misschien de luier aan de achterkant naar binnen vouwen? Dan maak je een soort dijkje. En goed checken of de ruches bij de benen goed zitten, dat vergeet ik weleens en dan is het ook nat.
2 jaar geleden
Mijn zoontje is een buikslaper en wij hebben ook een periode gehad dat hij elke nacht drijfnat was (soms zelf al om 10 uur 's avonds). Alles geprobeerd, alle merken luiers, twee luiers, achterstevoren aandoen, alles! Onze laatste hoop was de voorkant van de luier naar binnen vouwen en dat werkte 🥳 sindsdien nooit meer nat!
2 jaar geleden
(ik weet niet of jouw zoon een buikslaper is? Maar Luke was iig ook altijd nat op z'n buik)
2 jaar geleden
Ik gebruik nu pampers night pants en heb deze een tijdje gebruikt met een wasbare luier eroverheen. Heb n buikslaper en dit was de oplossing voor ons. Nu kan het ook zonder wasbare luier erover, geen idee waarom.
2 jaar geleden
Misschien even paar andere merken luiers proberen.
Met de luierbroekjes van pampers nr5 was mijn zoontje ‘s morgens ook nat. Toen heb ik luierbroekjes nr5 van kruidvat eigen merk geprobeerd en er geen last meer van gehad.
Heb je als je luier+luierbroekje probeert, luierbroekje een maat groter geprobeerd?
2 jaar geleden
Reactie op Momanddad
Oehhh dit kan ik nog eens proberen vanavond, en wat bedoel je met de voorka ...
Ja exact dat! :-)
2 jaar geleden
Mijn dochter is ook een buikslaper.
Ik heb geen last met pamper premium protection maat 5.
Nu heb ik onlangs (per ongeluk) pampers premium care maat 5 besteld. Die zijn aanzienlijk een stuk langer.
Misschien is dit wat om te proberen?
Zie hier het verschil tussen premium protection en premium care maat 5.
2 jaar geleden
Reactie op Momanddad
Oh dat kan ik ook nog wel eens proberen, ik koop mij scheel in luiers of br ...
Ja momenteel alleen de night pants, maar zo’n wasbaar luierbroekje was toen ie echt nog doorlekte ook echt een oplossing en die kunnen gewoon de was in.
2 jaar geleden
Reactie op Momanddad
Dat is idd een groot verschil, kan dit idd wel eens proberen. Maar ik snap ...
Baby dry is eigenlijk voor de nachten. Die kan tot 30 keer meer gewicht aan urine opvangen.
Is ook wat dikker en wat meer plastic achtig. Dus voor de nachten fijn, maar qua draagcomfort en zeker in de zomer, is premium protection overdag fijner voor een kindje.
Premium care zit tussen premium protection en baby dry in volgens mij.
Maar kwam dus tegen dat ze premium care vooral in het buitenland verkopen. Alleen kleine maatjes kun je in Nederland overal krijgen, maar grote maten niet. Behalve dus nu bij bol.com die hebben dus af en toe een partij in maat 5 die ze weten te bemachtigen.
Heel vreemd allemaal, want ik vind ze super nu ik ze eenmaal geprobeerd heb. Ze sluiten lekker hoog aan.
Wat voor buikslapers wel eens de oplossing kan zij tegen het doorlekken.
2 jaar geleden
Mijn zoontje plast ook ontzettend veel s nachts, ik gebruik voor de nacht de 6+ luiers en overdag de gewone variant.