48 Reacties

2 jaar geleden

Allebei maat 5, linker van ah en rechter van kruidvat. Een aantal mama’s uit omgeving raadden ook luierbroekjes van ah aan, ga het vanavond proberen.

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Wij hebben hier ook enorm veel last van gehad! Echt werkelijk vanalles gepr ...
Het werkt nog steeds top! Voor de nacht wel overgestapt van pampers premium protection maat 6 naar rascal en friends maat 6, omdat die wat groter zijn en er dus wat meer ruimte is voor het verband. Van de week een nacht van 15u droog gehouden

2 jaar geleden

Gisteren maat 5 luierbroekje van ah gebruikt, ‘s morgens droog wakker geworden🥳 Hij sliep van 19:00-09:00 ook nog🤩

2 jaar geleden

Reactie op Kersenbloesem

Ja waarschijnlijk was 5 gewoon net te groot omdat hij 12,8 kilo is en de 5 ...
Helaas toch alweer 2 ochtend nat dus mijn tip kan de prullenbak in haha

2 jaar geleden

Ik ben dus maanden geleden overgestapt op wasbare luiers omdat hij ook elke ochtend drijfnat uit bed kwam. Dat ging een poos goed. Maar sinds vorige week ook die wasbare luiers speciaal voor de nacht niet meer voldoende. Elke ochtend natte pyjama en slaapzak. Valt niet tegenaan te wassen. Weet echt niet wat ik nu nog kan doen.

2 jaar geleden

Bij ons werkt het nog steeds om een luier aan te doen met erover een luierbroekje. Beide maat 5. Onze zoon is 11,5 kg. Een pamper premium protection met een luierbroekje van de etos. Hij is een buik slaper.

2 jaar geleden

Reactie op Annieke18

Bij ons werkt het nog steeds om een luier aan te doen met erover een luierb ...
O, en de romper doen wij alleen het middelste knoopje van dicht voor extra ruimte. Hij draagt geen pyjama.

2 jaar geleden

Reactie op Mamma van Hummel

Ik ben dus maanden geleden overgestapt op wasbare luiers omdat hij ook elke ...
Probeer eens anders ook de luiers van ah, hier nog steeds elke ochtend droog. En dat terwijl hij van 19:00-09:00 slaapt👌🏻