24 Reacties

2 jaar geleden

Munchkin 360 bekertje. Zoontje van 7 maanden was er meteen mee weg na een paar keer

2 jaar geleden

Een gewone beker of glas

2 jaar geleden

Wij doen een gewone beker en een rietje

2 jaar geleden

Reactie op JoyceH3

Munchkin 360 bekertje. Zoontje van 7 maanden was er meteen mee weg na een p ...
Ik heb deze vandaag ook binnen gekregen echt geweldig. Mijn zoontje drinkt nu eindelijk meer. Normaal was het echt heel weinig maar met deze beker niet.

2 jaar geleden

Gewoon uit een klein glaasje ☺️

2 jaar geleden

Reactie op JoyceH3

Munchkin 360 bekertje. Zoontje van 7 maanden was er meteen mee weg na een p ...
De,e gebruiken wij al een poosje voor onze zoon van nu 8 maande, gaat super echt een aanrader. Hij kon er met 6 maanden al mee uit de voeten!

2 jaar geleden

Munchkin 360!

2 jaar geleden

De gewone open bekers van de IKEA. Ze zijn zo pastelkleur. We hebben ook de munchkin maar die snapt hij niet. Ook eentje van Mepal 360, die gaat wel maar vind de bekers van de Ikea fijn omdat ze in het afwasmachine mogen en makkelijk in onderhoud.

2 jaar geleden

Heb hier ook de munchkin 360... ze houdt hem vast, keurig lippen aan de rand en dan stopt het ze snapt nog niet hoe ze het drinken eruit kan krijgen haha

2 jaar geleden

Munchkin 360 zeker weten. Top ding!

2 jaar geleden

Hema rietjesbeker. 360graden begreep hij niet. In rietjesbeker gaat nu goed. Kost 3.50, dus ook ideaal

2 jaar geleden

Reactie op Biancadz

Heb hier ook de munchkin 360... ze houdt hem vast, keurig lippen aan de ran ...
Ja dit dus. Maar hoe/wanneer snappen ze dat wel? Gaat dat ineens?

2 jaar geleden

360 beker van Dr brown. En zo'n klein open bekertje van difrax geloof ik. Steeds oefenen, lukt prima met wat hulp.

2 jaar geleden

Reactie op Robemy

Ik heb in het begin met m'n vinger een beetje op dat rubber gedrukt terwijl hij de beker bij z'n mond had. Dan komt er een beetje water uit. Dat een paar keer gedaan en na een tijdje had hij het door.

2 jaar geleden

Ik heb in het begin met m'n vinger een beetje op dat rubber gedrukt terwijl ...
Rubber in het midden of de rand?
Hier duurde het ook wel een week of 3 voorst hij de 360 graden beker snapte. Ik heb een week lang zo’n tuit beker die je gratis bij het babydump pakket kreeg gegeven en toen snapte hij ineens hoe hij uit die 360 graden beker moest drinken. Ik denk omdat ze ook een beetje moeten zuigen aan die rand om er iets uit te krijgen net als bij de tuit beker..

2 jaar geleden

Ik heb trouwens ook een difrax beker met zo’n neusuitsparing. En eerst dronk ze daar heel goed uit maar nu wil ze alleen uit mijn grote theeglas drinken haha. Maarja, ook prima. Als ze maar zelf gaat drinken

2 jaar geleden

Reactie op Robemy

Die van ons snapte er helemaal niks van… toen hebben wij 1 of 2 keer een heel klein beetje roosvice in het water gedaan…. Hij snapte het binnen de kortste keren opeens helemaal😅

2 jaar geleden

Wij hebben ook de munchkin beker maar hij drinkt er alleen uit met hulp en dan heel kleine slokken. Er zit dan wel water of thee in. Een vriendin zei dat je babies ook diksap mag geven. Misschien dat hij dan wel beter drinkt. Wat krijgt jullie baby te drinken?

2 jaar geleden

Reactie op Biancadz

Rubber in het midden of de rand?
Bij de rand. Als je de beker schuin houdt en je drukt daar dan loopt er water uit.