9 Reacties

één jaar geleden

Ik doe niks van die meid in de droger. Zara kleertjes om even een voorbeeld te geven krimpen snel en verder vind ik het altijd erg leuk om wat duurdere spulletjes te kopen vind ik dus mega zonde als dat krimpt of lelijk word in de droger.

één jaar geleden

Reactie op kimberleyverheul

Ik doe niks van die meid in de droger. Zara kleertjes om even een voorbeeld ...
Klopt heb ook veel van Zara en merk kleertjes vandaar..

één jaar geleden

Reactie op Lmp3

Klopt heb ook veel van Zara en merk kleertjes vandaar..
Ja nee dan zou ik het niet doen. Het droogt zo aan het was rek. Is gewoon jammer als je per ongeluk iets erin gooit wat er echt niet in kan.

één jaar geleden

Ik deed het nooit (wel rompers en sokken enz), maar nu droogt het voor geen meter binnen. Wij hebben vooral kleren van prenatal en hema. Gaat prima. We hebben wel een warmtepompdroger die minder krimpen dan condensdrogers😉

één jaar geleden

Ik doe eigenlijk bijna alles erin! Was mij ook aangeraden, omdat door de extra warmte de laatste bacteriën er nog uit gaan. Wat dus beter is voor het huidje van je kind. Maar de laatste tijd koop ik vaak kleding van Shein voor mn dochter, en dat durf ik er niet in te doen. Goedkope stof is zo kapot. 😝 Sommige dingen zijn wel een perongeluk meegegaan, en dat is prima gegaan hoor. 🤞🏼

één jaar geleden

Heb je een condensedroger of een warmtepomp droger?

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Heb je een condensedroger of een warmtepomp droger?
Warmte pomp droger

één jaar geleden

Eigenlijk niet! Soms nog wel eens een wat ouder rompertje, een simpel shirtje of joggingbroekje oid. Zijn 'goede' kleding niet! Sokken wel maargoed, dat zijn maar sokken 🤣

één jaar geleden

Ik gooi alles in de droger 😂🙈