36 Reacties

5 jaar geleden

Ja hier ook.. ik ben 24 weken en het verschil wordt op dit momenteel alleen maar groter lijkt wel🤷‍♀️

5 jaar geleden

Oh ik heb hetzelfde!!! Als ik zit bijv zie je soms ook 2 delen wat je zegt 🤣 ik lees mee 👀

5 jaar geleden

Nou hier ook hoor. En dan is de ‘bovenste buik’ nog dikker dan de babybuik. Vreselijk... had zo gehoopt dat het een rond geheel zou worden zodat ik mooie dikke buiken foto’s kon maken. Nu lijk ik niet eens zwanger maar gewoon extra dik 🤦🏼‍♀️ 25+1 trouwens

5 jaar geleden

Met ruim 27 weken lijken mijn 2 buiken nu eindelijk 1 te worden. Even geduld dus nog... ik denk dat het allemaal goedkomt 🤩

5 jaar geleden

Bij mij ook! Ook overgewicht en het deel boven mijn navel is ronder dan onder mijn navel. Daar lijkt gewoon niets te zitten als ik sta. Maar als ik zit, is het weer andersom 🙈

5 jaar geleden

Hier hetzelfde! Ongeveer zelfde startgewicht en lengte.. dus ik herken het! Hopelijk wordt onze buik nog mooi rond! :)

5 jaar geleden

Ben al heel blij dat ik niet de enige ben. Laten we hopen dat het toch nog mooi rond wordt zoals Anne2005 zegt😁

5 jaar geleden

Ik heb dit ook! En ik woog 58 kg met 169 dus ik denk niet dat het ligt aan lichtelijk evt overgewicht. Ik zou heel graag zo’n 3D beeldje willen laten maken, maar niet als dat niet bij trekt niet inmiddels bijna 25 weken..

5 jaar geleden

Ja hier ook! Bovenste gedeelte ook zelfs dikker dan onderste. Ik verwacht dat dit vanzelf nog wel veranderd naar mate de baby nog meer groeit! Maar weet je... Het maakt eigenlijk allemaal ook niks uit. Er groeit een heel bijzonder baby'tje in je! Dat is het belangrijkste!

5 jaar geleden

Ik heb altijd een bmi rond de 26-27 gehad en bij mij is het nooit anders geworden dan een B buik.. De mooie D is het nooit geworden. Nu zwanger van de tweede en weer een B tje..

5 jaar geleden

Wanneer ik sta niet, maar als ik zit wel 🙈. Mijn baarmoeder ligt wat dieper en heb ook een beetje overgewicht, dus ik denk dat het daar aan ligt.

5 jaar geleden

Ik heb zonder zwangerschap standaard een dubbele buik. Mijn baarmoeder ligt normaal altijd naar achteren, maar gaat tijdens zwangerschap naar voren. Ik denk dat jou baarmoeder naar achteren ligt nog. Het is echt een kwestie van tijd voor je buik rond gaat worden! Ik ben zwanger van ons 3e kindje, die buik groeide heel snel al. Ik denk echt dat jij over een paar weken ook een voetbal hebt ingeslikt 😉

5 jaar geleden

Reactie op MelissaBijsterveld96

Nou hier ook hoor. En dan is de ‘bovenste buik’ nog dikker dan de babybuik. ...
Bolle buiken foto's maak ik pas na 32 weken. Dit is ons 3e kindje. Echt jullie buik gaat ook nog rond worden!

5 jaar geleden

Ik heb nu wel een vrij ronde buik en ben van mijzelf vrij slank maar ik heb wel altijd een dubbele buik idd. Zelfs nu mijn buik rond is, zie je alsnog licht die dubbelheid zegmaar

5 jaar geleden

Kan best hoor! Tot 25-26 weken zit je baarmoeder onder je navel dus krijg.je een andere bolling!

5 jaar geleden

Ja hier ook! En regelmatig is mijn bovenbuik zo gespannen dat het er nogal gek uitziet. Bij mijn vorige zwangerschap schaamde ik mij ervoor en ook nauwelijks foto’s gemaakt. Zo jammer vind ik dat nu. Dus nu show ik mijn buik trots 😄

5 jaar geleden

Ik denk dat het indd ook niet aan overgewicht ligt maar gewoon aan de vorm van je lichaam/organen/spiertjes/vetjes/vel Mijn bmi was 20 en ben nog steeds vrij slank maar met een enorme buik. Geen D en geen ronde B, meer 2 vierkantjes op elkaar gescheiden door mn navel. En door die linea negra lijken die twee vierkanten nog 4 vierkanten 😅 verloskundige zei dat het prima was en de baarmoeder groeit ook al boven de navel (25 weken).

5 jaar geleden

Ik heb het ook een beetje. Komt ook omdat ik echt een super diepe navel heb en dan altijd wel een beetje een vetrolletje heb gehad. Het wordt wel steeds minder naarmate m’n buik verder groeit. Ben nu bijna 25 weken en m’n baarmoeder zit 2 vingers boven m’n navel maar ik zal denk altijd een putje houden bij m’n navel... denk niet dat die er ooit helemaal uit gaat komen

5 jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Kan best hoor! Tot 25-26 weken zit je baarmoeder onder je navel dus krijg.j ...
Dat klopt niet. Fundus is bij 20 weken normaliter al rond de navel. Maar zo'n dubbele bolling heb ik soms ook nog wel een beetje. Gaat vanzelf wel weg naarmate je buik gaat groeien.

5 jaar geleden

Ja echt super balen. Ik heb het ook, vorige zwangerschap had ik het ook, nooit helemaal perfect rond geworden helaas, altijd een deuk rond mijn navel. Gelukkig vind ik het nu minder erg, kan er toch niks aan doen. 🤷‍♀️ gelukkig was de baby wel prachtig, dus daar denk ik nu dan maar aan 😉