9 Reacties

één jaar geleden

Ik verwacht in februari de 2de en dan is ons zoontje 20 maanden. Ik zal de eerste maanden de baby in de draagzak doen en daarna een meerijstoelje achter de kinderwagen. ☺️

één jaar geleden

Ik heb een duobuggy, zet daar de maxicosi achterin, door het achterste stoeltje in ligstand te zetten. Heb nog gedacht aan just sit (stoeltje voor op kinderwagen), maar als ik naar t Centrum ga, dan ga ik nooit met de kinderwagen dus dan is dat niet handig. En ik heb ook een draagzak, maar tot nu toe niet gebruikt. Mijn dochters zijn 17 maanden en 2 maanden.

één jaar geleden

Ik heb toen wel een duowagen gekocht vond ik wel handig maar mijn oudste liep nog niet(ze was erg laat) Als je dochtertje goed kan staan zou je ook nog een meerijdplankje kunnen bevestigen of op je kinderwagen

één jaar geleden

Ben ook zwanger van de 2e en mijn dochter gaat ook bijna 2 zijn. We kunnen gelukkig onze huidige wagen ombouwen tot duowagen (easywalker Harvey 2), al ben ik benieuwd of m’n dochter tegen die tijd nog wel in de kinderwagen wil 😬 anders wordt het een meerijdplankje

één jaar geleden

Ons zoontje was 14 mnd toen onze dochter geboren werd, ik heb een cozy rider aangeschaft die je aan de zijkant van de wagen vastmaakt. Erg handig, zo kun je gewoon achter de wagen lopen!

één jaar geleden

Mijn kindjes schelen 13 maanden, wij hebben voor ons zoontje een meerijd zitje wat je kan ombouwen tot plankje. Vind het echt ideaal!

één jaar geleden

Reactie op DWB

Mijn kindjes schelen 13 maanden, wij hebben voor ons zoontje een meerijd zi ...
Welke is dit als ik vragen mag? Onze dochter zal net 2 zijn als onze 2e geboren wordt.

één jaar geleden

Wij gaan een uitbreidingsset kopen. Daarmee kan je ze een soort bovenop elkaar zetten. Dus reiswieg onder en dan daarboven de kinderwagen waar onze dochter van dan 2 jaar kan zitten.

één jaar geleden

Reactie op Biancadz

Welke is dit als ik vragen mag? Onze dochter zal net 2 zijn als onze 2e geb ...
Dit is de “Carbebe” we gebruiken hem inmiddels nog steeds haha! Vind het echt ideaal 🙋🏽‍♀️