11 Reacties

één jaar geleden

Is het voor een meisje of jongen?

één jaar geleden

Reactie op emmie12

Is het voor een meisje of jongen?
Meisje, maar in principe maakt ons de kleur echt niet uit, is echt alleen voor die reis 😊

één jaar geleden

Is marktplaats niet wat? Wij zijn vorige week met het vliegtuig weggeweest en om diezelfde reden een tweede hands buggy gekocht. Wij hebben de Maclaren quest paraplubuggy gekocht via marktplaats en zijn daar zeer tevreden over.

één jaar geleden

Wil je de buggy ook op het vliegveld gebruiken vanaf de het vliegtuig naar de bagageband? Wij hebben voor onze vakantie een Easywalker Harvey gekocht. Helaas bleek deze toch te groot voor mee in de cabine, waardoor we wel vooraf tot de gate met de buggy konden, maar op plek van bestemming vanaf het vliegtuig naar de bagageband onze zoon moesten dragen. Dit was niet zo heel erg op zich maar was wel fijn als we hem in de buggy konden meenemen na een lange vlucht. Dus, mocht je m echt mee de cabine in willen zou ik goed opletten op de afmetingen. Volgens mij kan de YoYo wel mee en kun je ze evt huren (zelf geen ervaring mee). Verder geen tips, maar wel alvast een fijne vakantie!

één jaar geleden

Reactie op estelerr_

Wil je de buggy ook op het vliegveld gebruiken vanaf de het vliegtuig naar ...
Thnxx voor de tips, inderdaad t liefst ene die mee de cabine in mag

één jaar geleden

Reactie op KimH89

Is marktplaats niet wat? Wij zijn vorige week met het vliegtuig weggeweest ...
Ga ik idd eens kijken 😊

één jaar geleden

Reactie op Roon32

Thnxx voor de tips, inderdaad t liefst ene die mee de cabine in mag
Ligt heel erg aan de vliegmaatschappij! Paraplu buggy’s mogen volgens mij helemaal niet meer mee in de cabine. Ik zou dan even de maatschappij bellen hoe het zit. Wij mochten de buggy ook tot aan het vliegtuig meenemen. Mochten we als eersten boarden, zodat ze nog snel de buggy in het ruim konden doen.

één jaar geleden

Je kan er een huren bij Tiny library!

één jaar geleden

Ik heb er een een maxi cosi welk type weet ik even niet meer maar hij mag mee in het vliegtuig en is zo fijn in gebruik.

één jaar geleden

Reactie op kimberleyverheul

Ik heb er een een maxi cosi welk type weet ik even niet meer maar hij mag m ...
Mag weg voor 50 euro