6 Reacties
2 jaar geleden
Same! Zoontje net 1 geworden en heeft zo'n 2 weken last met slapen. Heel herkenbaar van de vorige slaapregressie. Vooral het ochtenddutje en de avond zijn hier drama. Echt krijsen in bed terwijl hij hiervoor prima in slaap viel en bleef. Ene dag is erger dan de andere. Bij zijn ochtenddutje ga ik nu bijna standaard lopen (dan doet hij die in de kinderwagen). In de avond is het vooral hopen dat hij doorpakt want als hij eenmaal wakker wordt is het ook heeeel hard krijsen. Dan neem ik hem naar beneden want boven blijven/ weer sussen en terugleggen kan nu ineens allemaal niet meer. Dus vaak 1-2 uur beneden en dan weer naar boven opnieuwe verkort bedritueel, en dan hopen dat hij moe genoeg is. Soms is het midden in de nacht ook raak. Ik hoop ook dat het snel klaar is, ook bij jou!
2 jaar geleden
Er is een 12 maanden slaap regressie, je kan het opzoeken op Google voor wat informatie. Mijn dochter had dat eventjes met haar dutjes overdag, niet slapen, ze bleef gewoon spelen in bed, ze kon 1tot2 uur lang spelen🤦🏽♀️ kapot moe…
Snachts geen last van gehad. Huilen doet ze alleen als haar speen kwijt is😕
Ze is er nu wel overheen en slaapt wel weer goed. Kan dus een periode zijn
2 jaar geleden
Wij hadden hier ook paar weken last van. Heel veel rechtstaan in bedje en echt krijsen. Ook wel ziek geweest, dus moeilijk te zeggen of t daarvan was of ook regressie of sprong.
2 jaar geleden
Haar ochtenddut doet ze in de crèche trouwens al bijna 2 maanden niet meer