6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij hebben deze, maar hij kan naar mijn weten niet versteld worden (zoals de meeste buggy鈥檚 dat niet kunnen). Of ben ik nou al een half jaar onwetend 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op JetteA

Wij hebben deze, maar hij kan naar mijn weten niet versteld worden (zoals d ...
Nee je hebt gelijk. We zijn niet juist ge茂nformeerd. Op meerdere sites staat ook dat het om een verstelbare duwstang gaat. Maar dat is dus niet zo..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Love3

Nee je hebt gelijk. We zijn niet juist ge茂nformeerd. Op meerdere sites staa ...
Oei dat is extra zuur. Veel buggy鈥檚 zijn laag he, wij zijn beide lang en kwamen na testen toch uit bij de jackey omdat deze onderaan geen stang heeft waar je tegenaan loopt met je voeten. Maar de kinderwagen blijft het fijnst

茅茅n jaar geleden

Wij zijn indd ook beiden lang en kwamen ook uit bij de Easywalker Jackey vanwege het ontbreken van de rem/stang tussen de 2 achterste wielen. Ik heb eindeloos zitten zoeken, maar buggy's met een verstelbare duwstang zijn er eigenlijk niet of nauwelijks. Heel raar eigenlijk.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Th茅r猫se

Wij zijn indd ook beiden lang en kwamen ook uit bij de Easywalker Jackey va ...
Klopt is inderdaad heel vreemd. Ik ben vrij klein, en mijn man inderdaad lang. De jackey xl was qua hoogte goed voor hem, maar voor mij te hoog. 馃槀 Wij zullen vast niet de enige zijn toch met de dit probleem?

茅茅n jaar geleden

Nee dat lijkt mij ook niet. Kinderwagens hebben allemaal een verstelbare duwstang, dus daar zien fabrikanten de noodzaak ineens wel...