15 Reacties
5 jaar geleden
Wat leuk 😍 kun je eventueel een echo delen? Ben nu benieuwd hoe de kwaliteit dan is 😍😍
5 jaar geleden
Reactie op kyara fiers
Wat leuk 😍 kun je eventueel een echo delen? Ben nu benieuwd hoe de kwalite ...
Dat kan ik zeker even doen mijn echo apparatuur begon vandaag te storen met slecht beeld babywatcher gaat morgen van afstand probleem op lossen en krijg een extra dag ik zal morgen dan even een echo foto hier uploaden
5 jaar geleden
Reactie op sarahhvh15
En hoeveel kost het ong en van je voor in België te bestelen
Ik woon zelf in NL en wij hebben betaald 69 euro incl verzenden voor 3 dagen 3 echos per dag. Geloof ik is het evenduur na belgie.
5 jaar geleden
Reactie op ValentinaRS
Dat kan ik zeker even doen mijn echo apparatuur begon vandaag te storen met ...
Zelfde probleem hier kreeg 3 dagen extra maar wat een kwaliteit -.-“ krijg gelukkig me geld terug vind het dikke bagger
5 jaar geleden
Ik vond het best wel duidelijk, vooral als hij veel beweegt! Maar die kan ik niet uploaden, wel heel leuk om terug te kijken

5 jaar geleden
Reactie op ValentinaRS
Dat kan ik zeker even doen mijn echo apparatuur begon vandaag te storen met ...
Super ben benieuwd 😍 welke site heb jij het gehuurd? 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Pregnant01
Ik vond het best wel duidelijk, vooral als hij veel beweegt! Maar die kan i ...

Waar heb jij gehuurd en was het duur 🙈🙈😘
5 jaar geleden
Reactie op kyara fiers
Waar heb jij gehuurd en was het duur 🙈🙈😘
https://mybabywatcher.com in de 60€ voor 2 dagen. Maar hij was te laat dus 3 dagen er bij gekregen
5 jaar geleden
Wij krijgen een dag extra gisteren deed het beeld ineens super raar en vandaag sloeg de apparaat niks op helaas. Ze zijn heel flexibel als je een probleem hebt
5 jaar geleden
Reactie op druifjeopkomst
Zelfde probleem hier kreeg 3 dagen extra maar wat een kwaliteit -.-“ krijg ...
Ik heb ook meer problemen gehad, dan dat hij daadwerkelijk goed werkte. Meerdere dagen was er geen baby van te maken op het beeld 🤣 computer liep op om de haverklap vast terwijl de echo tijd doorliep
5 jaar geleden
Is het zeker niet schadelijk voor de baby? Heb hem gehuurd voor in februari maar was gisteren om bezoek bij men vroedvrouw en zei vertelde me dat je beter zo’n dingen laat 😭😭