15 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar. Man hier wil graag nachtjes weg samen, maar dat doet echt pijn aan me hart hihi. Dus doe ik liever niet..

2 jaar geleden

Reactie op Leann3x

Herkenbaar. Man hier wil graag nachtjes weg samen, maar dat doet echt pijn ...
Dat heb ik ook, echt vreselijk. Maar ik denk dat het heel erg per persoon verschilt. Ik ken ook moeders waar de baby al sinds week 4 uit logeren ging

2 jaar geleden

Niet echt eenkennig. Maar vanavond bij m'n schoonouders en daar had ze het wel even moeilijk. Zijn vinden het ook wel spannend. Bij mijn ouders gaat het altijd goed. Zij zijn chill met de kleine en bij hun ook niet echt eenkennig. Soms wel in de nacht even wakker en dan beetje verdrietig omdat ze haar omgeving even niet herkent. Maar snel weer goed te troosten.

2 jaar geleden

Sinds 5 maanden intens eenkennig. Niet normaal. Er zitten nu 6 mensen in haar ‘circle of trust’ en dat zijn wij en haar grootouders. Bij die laatste heeft het echt heel lang geduurd voordat er überhaupt opgepast kon worden 🙈 In mei staat de eerste keer logeren gepland bij één van de opa’s en oma’s. In juni de tweede maar dan bij de andere grootouders. We gaan het zien hoe dat gaat. Gezien ze er wekelijks is voor oppassen, verwacht ik niets geks. Ik verwacht dat ik met name moeite heb met haar missen 🙈

2 jaar geleden

Reactie op KimH89

Sinds 5 maanden intens eenkennig. Niet normaal. Er zitten nu 6 mensen in ha ...
Wat spannend! Gaat ze dan meteen ook een hele dag? Of smiddags brengen en de volgende ochtend ophalen? Dat vind ik ook nog een dingetje

2 jaar geleden

Oh heel herkenbaar.. niet het eenkennig zijn maar dat laten logeren... Ik merk dat ík daar nog absoluut niet aan toe ben. Want wat als ie snachts huilend wakker wordt en zn papa en mama zijn er niet. Pff ik kan het nog niet aan 😅😂

2 jaar geleden

Reactie op Amve

Oh heel herkenbaar.. niet het eenkennig zijn maar dat laten logeren... Ik m ...
Precies dit.. zo fijn dat ik niet de enige ben ! Voelde me al een aansteller..!

2 jaar geleden

Reactie op zonnetje34

Precies dit.. zo fijn dat ik niet de enige ben ! Voelde me al een aanstelle ...
Die herkenning is inderdaad fijn! Ik voelde me ook al een aansteller 😅 maar ik wil mn baby graag bij me in de buurt houden. Overdag is het prima bij opa en oma, maar snachts is nog ff een brug te ver...🤷🏼‍♀️ komt vast goed.... ooit....😂

2 jaar geleden

Hier is een nachtje weg ook nog niet aan de orde, hoewel uitslapen wel is deugd zou doen 🤣 Hij hangt héél erg aan mij. Als hij bij mijn man zit en hij ziet mij is het meteen handen uitsteken en wenen tot hij bij mij is Mamaskindje in de hoogste graad!

2 jaar geleden

Reactie op zonnetje34

Wat spannend! Gaat ze dan meteen ook een hele dag? Of smiddags brengen en d ...
Ik denk vandaag begin van de middag tot de volgende middag. Mijn mans werk bestaat 20 jaar en geeft een feest met overnachting. Wel gaat 1 van ons niet drinken zodat als er wat is in de nacht, we naar huis kunnen. Mijn ouders stelde al voor dat mijn dochter pas maandag begin van de avond opgehaald zou worden, want maandag is sowieso al oppas dag, hahaha dacht het niet 😱 In juni hebben we minder keus in tijden, want dan gaat mijn zusje trouwen.

2 jaar geleden

Ons zoontje ging voor het eerst bij opa & oma slapen toen hij 7 weken oud was. Hij is sindsdien ook al wat vaker geweest. Ik denk 4 keer in 9 maanden tijd. En een enkele keer hebben we thuis oppas gehad ‘s avonds. Mijn man en ik hebben van te voren ook afgesproken regelmatig nog met z’n tweetjes uit te gaan. Uiteten, nachtje weg etc. Omdat tijd met elkaar ook heel belangrijk is. Daarnaast vind ik het ook voor m’n kindje fijn dat ik het al er al vroeg mee ben begonnen. Op latere leeftijd wordt het misschien alleen maar lastiger. Veel succes! En probeer vooral te genieten als je een keer een avondje of dagje uit bent. Tijd voor jezelf is belangrijk🍀

2 jaar geleden

Niet eenkennig, maar slaapt wel 1x in de week soms 1x in de twee weken bij mijn ouders een nachtje.

2 jaar geleden

Ons kindje is 24/7 bij mij. Hij heeft nog nooit ergens anders gelogeerd en er hebben nog nooit andere mensen op hem gepast, en voorlopig gaat dat ook niet gebeuren. Wellicht dat als het echt niet anders kan dat oppassen voor een kort moment noodzakelijk is, maar verder absoluut niet. Tot nu toe ook nog niet voorgekomen. Logeren komt pas aan de orde als ons zoontje zelf kan aangeven dat hij het zelf ook leuk vind om ergens anders te logeren

2 jaar geleden

Reactie op KimH89

Sinds 5 maanden intens eenkennig. Niet normaal. Er zitten nu 6 mensen in ha ...
Heel erg herkenbaar. Hier ook extreem eenkennig en gelijk huilen en armen uitstrekkem zodra iemand er is en ik even de andere kamer in loop. Wanneer we alleen thuis zijn zonder bezoek kan ik gerust even naar een andere kamer dan is het geen probleem. Hij ziet mijn ouders wekelijks maar blijft toch eenkennig. Oppassen gaat al erg lastig en logeren zie ik daarom nog niet voor me..

2 jaar geleden

Als je het moeilijk vind als hij gaat logeren waarom doe je het dan? Het is biologisch gezien heel normaal om je kleine baby de hele tijd om je heen te willen hebben, dus voel je niet bezwaard als dat voor jou het beste voelt!