Vandaag kwam ik er ineens achter dat onze lieve schat boven aan beide kanten haar eerste kiezen door zijn/komen. Aan een kant al helemaal aan het oppervlakte en de andere kant enkel de randjes.
Ze heeft alleen onder haar 2 snijtandjes nog maar. Om eerlijk te zijn schrok ik me rot! Ze heeft een tijdje geleden veel last gehad en dacht ik dat het kwam door haar 2e tandje onder, waarschijnlijk ook gelijk de kiezen boven gekregen?
Wat n bijzondere volgorde. Maar lijkt me niks om zorgen over te maken. Ik ben zelfs n beetje jaloers! Ik kan niet wachten tot mn dochter kiezen krijgt! Ik denk dat ze dan veel meer soorten eten kunnen eten dan alleen met tandjes! Zoals rauwkost.
Onze zoon heeft vier boven tanden en onder alleen nog maar twee tandjes. En nu had hij de afgelopen week zo last, helemaal uit zijn doen, ontdek ik dus gister links onder helemaal achterin een doorkomende kies. Dus eigenlijk de laatste die moet doorkomen van alle tanden, heel gek. Wij bleven maar kijken naar zijn tandjes onderaan. Nu begrijp ik opeens waarom hij zo last had (kiezen blijken wel wat meer pijn te doen)