7 Reacties

2 jaar geleden

Het vaakst komen de onder tanden het eerst en minder vaak de boventanden.. verder is er niet echt een normaal aan.

2 jaar geleden

Bij ons kwamen de eerste 2 centrale onder snijtanden binnen 1 week, maar tandje 3 en 4 (ook beide binnen een week) waren niet de binnenste snijtanden maar die er naast (laterale snijtanden) en nu weer binnen 1 week de centrale boven snijtanden. Kleine is 7,5 maand en heeft gewoon al 6 tanden binnen 2,5 maand tijd 🤯

2 jaar geleden

Reactie op Steefjuh87

Bij ons kwamen de eerste 2 centrale onder snijtanden binnen 1 week, maar ta ...
Bij ons ook! Heeft de kleine er veel last van? Mijn zoontje heeft er heel erg last van en slaapt ook slecht. Hoop dat het snel weer beter gaat😴. Maar het kan dus gebeuren dat de volgorde anders is, volgens mij niet iets om zorgen over te maken!

2 jaar geleden

Hier ook niet volgens het “normale” Patroon. Hier meteen 4 onder tandjes.

2 jaar geleden

Reactie op babybaby2021

Bij ons ook! Heeft de kleine er veel last van? Mijn zoontje heeft er heel e ...
We waren de eerste nacht radeloos! Na veel uren huilen ging het weer ok en de volgende ochtend zag ik een witte bubbel. 😁

2 jaar geleden

Reactie op Steefjuh87

Bij ons kwamen de eerste 2 centrale onder snijtanden binnen 1 week, maar ta ...
Wow dat is in inderdaad razend snel!

2 jaar geleden

Hier tand drie een snijtand. Ook niet gebruikelijk. Ik wist niet wat er was toen ze deze week opeens slecht sliep. Dacht n fase, want zag geen bovenste voortanden doorkomen. Tot ik opeens die snijtand ontdekte. Aha, dat was dus de boosdoener!