Hoi mama's,
Vandaag heb ik gemerkt dat bij ons dochtertje één van haar boventanden (centraal snijtanden) tevoorschijn is gekomen! Heel apart, want je leest/hoort vaak dat eerst de onderste snijtanden als eerste komen & dat vaak beide set tanden tegelijkertijd komen.
Wie heeft dit ook meegemaakt? 😁
Liefs,
Sara
Bij ons kwamen de eerste 2 centrale onder snijtanden binnen 1 week, maar tandje 3 en 4 (ook beide binnen een week) waren niet de binnenste snijtanden maar die er naast (laterale snijtanden) en nu weer binnen 1 week de centrale boven snijtanden. Kleine is 7,5 maand en heeft gewoon al 6 tanden binnen 2,5 maand tijd 🤯
Bij ons kwamen de eerste 2 centrale onder snijtanden binnen 1 week, maar ta ...
Bij ons ook! Heeft de kleine er veel last van? Mijn zoontje heeft er heel erg last van en slaapt ook slecht. Hoop dat het snel weer beter gaat😴.
Maar het kan dus gebeuren dat de volgorde anders is, volgens mij niet iets om zorgen over te maken!
Hier tand drie een snijtand. Ook niet gebruikelijk. Ik wist niet wat er was toen ze deze week opeens slecht sliep. Dacht n fase, want zag geen bovenste voortanden doorkomen. Tot ik opeens die snijtand ontdekte. Aha, dat was dus de boosdoener!