29 Reacties

4 jaar geleden

Tripp trapp, de fijnste die er is

4 jaar geleden

Stokke triptrap, geweldige stoel. Zeker omdat volwassenen hier ook nog op mogen zitten. Dus heb je er lang plezier van 😊

4 jaar geleden

Mag ik vragen waarom jullie de trip trap zo fijn vinden? Heeft het naast dat het een meegroei stoel is nog andere voordelen?

4 jaar geleden

Wij hebben deze, het enige wat ik eraan niet fijn vind is het eetblad verwijderen. Ik had er ook een gezien van het merk kinderkraft waar je het blad met een klik eruit schuift. Had hem niet genomen omdat ik persee een zwarte wilde🙃 Achteraf heb k stiekem toch wel spijt

4 jaar geleden

Reactie op 12062021

Wij hebben deze, het enige wat ik eraan niet fijn vind is het eetblad verwi ...
Oh hij ziet er wel mooi uit!

4 jaar geleden

Wij hebben de stokke step, zo fijn!!!

4 jaar geleden

Wij hebben een goedkop, van 15 euro, vd Ikea. Werkt prima. Op termijn wil ik wel een andere aanschaffen. Alleen ik weet nog niet of dat de Kaos klapp kinderstoel of Cybex Lemo kinderstoel wordt. Iemand ervaring met een van deze stoelen toevallig?

4 jaar geleden

Reactie op Sallyyy

Mag ik vragen waarom jullie de trip trap zo fijn vinden? Heeft het naast da ...
Omdat je hem goed kan stellen. Het is belangrijk dat de voetensteun op de juiste hoogte zit en het heeft gebogen rugsteun wat goed is voor de werveling van de rug. Hij is van 0 tot 100 te gebruiken

4 jaar geleden

Kidsmill stoeltje hebben wij super tevreden over en voor bij opa en oma de Topmark Lucky veel goedkoper maar ook gewoon een super goed stoeltje. Ik weet niet of het allemaal zoveel uitmaakt het is maar net wat je gemakkelijk vind, een meegroei of juist inklapbaar of wil je een leuk design.. 🤗

4 jaar geleden

Wij hebben de Leander. Lijkt heel veel op de triptrapp maar ik vond hem net iets mooier en ze kan er een beetje op wippen wat fijn is want kindjes zitten niet graag stil. Alleen tweedehands moeilijk te krijgen, maar hij gaat zo lang mee dat ik nieuw kopen nu wel een keer prima vond. Ik zou vooral letten op een voetensteun in hoogte te verstellen, die gebruikt ze echt. En dat het eetblad te verwijderen is, hier eet ze ook weleens aan tafel zonder blad, ligt er beetje aan hoeveel troep het eten geeft (we doen Rapley).

4 jaar geleden

Hauck alpha plus. Niet heel tevreden over. Baby zit er raar in, hangt onderuit. En de extra accessoires kosten meer dan de stoel.

4 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Omdat je hem goed kan stellen. Het is belangrijk dat de voetensteun op de j ...
Dank je! Ik vind het wel jammer dat je voor 200 euro geen complete eetstoel krijgt. Je moet nog de tafel apart kopen. Het zitkussentje ook zag ik

4 jaar geleden

Reactie op Sallyyy

Dank je! Ik vind het wel jammer dat je voor 200 euro geen complete eetstoel ...
Er staan er mega veel op marktplaats. Voor 200 euro heb je zeker een complete set strak in de verf

4 jaar geleden

De stokke tripp trapp baby set met tafelblad, kussentje en tuigje. Het is echt belachelijk veel geld, maar met een mooie cadeaubon was het nog te doen 😬 Ik vind het fijn dat je de stoel goed kan afstellen en ook als volwassenen kan gebruiken! Verder vind ik de losse onderdelen makkelijk te monteren/demonteren. Op marktplaats staan veel stokke stoelen voor prima prijsjes!

4 jaar geleden

Wij hebben ook trip trap. Beide 2ehands gekocht. 1 nieuwe versie voor alle accessoires en nu een oude versie goedkoop bijgekocht. Allebei in dezelfde kleur geverfd. Het fijn aan trip trap is goed verstelbaar. Degelijke constructie waardoor het lang mee gaat en veel 2e hands voor te vinden. Volgens mij betaalde wij voor de stoelen 50per stuk. Scheelt gewoon veel geld. Dan kan je de accessoires evt nieuw kopen als je dat fijn vind. Ook heel fijn dat hij met verlenging niet kan kiepen.

4 jaar geleden

Ah ok ik ga eens kijken op marktplaats!

4 jaar geleden

Tripp trapp. Gaat lekker lang mee.

4 jaar geleden

Reactie op Fica

Wij hebben ook trip trap. Beide 2ehands gekocht. 1 nieuwe versie voor alle ...
Hier ook heb 3x een Tripp Trapp en een vrij druk 2 jarig zoontje die alleen maar om de baby hangt dus dat ze stoel niet kan kiepen: Ideaal! En inderdaad op MP staan er veel en je kan ze zo weer kwijtraken, had laatst een oud model op MP gezet voor €25, binnen 10 minuten verkocht 🙈

4 jaar geleden

We hebben cybex lemo. We zijn er heel blij mee.

4 jaar geleden

Ikea en stokke steps Beide handig