4 Reacties
vor 2 Jahren
Jeetje wat een rare leidinggevende heb jij! Je zou gedacht kunnen hebben dat iemand in die functie meer zou kunnen dan wat hij nu laat zien 😉
Nee serieus, dit is echt stom. Je voldoet aan de eisen van de functie, want doet niets fout, maar het is wel nodig om jou te laten weten dat ze teleurgesteld zijn? Mooi hun probleem dan. Dan klopt de functieomschrijving niet en kunnen zij blijkbaar niet goed scouten.
Maar los daarvan. Dit is natuurlijk een lullige manier van communiceren en heel pijnlijk omdat het zo aan jouw onzekerheid raakt. Vind je jouw baan leuk? Heb je zelf leerdoelen in je functie?
Als het je lukt dat loze commentaar naast je neer te leggen, zou ik me daar op focussen.
Wil je dit liever niet? Er is helemaal niets mis met een baan op een ander opleidingsniveau of uitzoeken waar je blij van zou worden, maar het zou jammer zijn als dit alleen vanwege je onzekerheid is. Als dat zo is kun je misschien een psycholoog of coach benaderen om je daarbij te helpen.
Veel succes 🍀
vor 2 Jahren
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je zelf wat stabieler/zekerder in het leven gaat staan….. Ben je als kind wel voldoende ‘gezien’ door je ouders? Waar komt het vandaan dat je zo streng bent voor jezelf? Heb je weleens overwogen om hiervoor hulp te zoeken? Zodra je sterker in je schoenen staat komen zulke opmerkingen ook minder hard binnen maar zullen ze van je schouders glijden….. Hoop dat je eruit komt 💖