Helaas heb ik nooit een opleiding afgemaakt. Alles vond ik wel leuk en zodra het een beetje tegen zat stopte ik even later. Ik heb daarom helaas nooit doorgezet. Ik ben op de vloer beginnen en door mijn inzet en kunnen heb ik nu een goede functie op HBO niveau dmv werkervaring. Ik heb daarbij ook nooit een vast contract gehad en er was altijd wel wat. Of het lag aan mij of uitzend of financiële redenen bedrijf.
Daarbij heb ik altijd de eeuwige strijd met mijzelf gehad dat ik te streng ben voor mijzelf en dat ik vind dat ik meer kan of al zou moeten kunnen. Nu zit ik bij een bedrijf waar ze over het algemeen tevreden over mij zijn, maar ze hadden gedacht dat ik meer zou kunnen in mijn ervaring dan wat ik nu kan.
Hierdoor ben ik eigenlijk weer helemaal van mijn leg. Ik gaf aan wat hij wilt dat ik verander want ik heb het idee dat ik dingen nu fout doe. En eigenlijk doe ik niks fout, maar wilt mij helpen hoe ik dingen beter kan doen. En toch knaagt het mij.. ik krijg het gevoel wederom dat het nooit goed genoeg zal zijn... 😟
Eigenlijk wil ik gewoon terug naar het simpele order picken of in de horeca. Hoe kan ik hiermee leren omgaan of tevreden zijn of accepteren dat ik te weinig achtergrond heb? Heeft iemand tips? Opleiding heb ik aangeboden maar weinig reactie op.
Ik zit in een harde logistieke wereld met unieke transporten. Waar ik eerder bij de transporteur als collega werkte ben ik nu de coördinator op een verkoop afdeling wie de transporten regelt. Ik ben er gewoon zo klaar mee met dat gevecht tegen mijzelf 😔