34 Reacties

5 jaar geleden

Nee voor zover ik weet word dit altijd als verrassing georganiseerd. Vind het een beetje gek om zelf te organiseren 🙈 aangezien er ook cadeautjes bij komen kijken

5 jaar geleden

Als er niemand is in je omgeving die een babyshower voor je zal organiseren dan is het niet gek, maar anders idd wel. Meestal is het een soort van verrassing voor jou zo een babyshower.

5 jaar geleden

Mijne word ook georganiseerd door andere. Heb wel zelf een lijst met mensen die ik wil uitnodigen aan ze gegeven en dingen die ik leuk vind op mijn babyshower. Ik zou t echt als verassing laten doen

5 jaar geleden

Reactie op Krix

Nee voor zover ik weet word dit altijd als verrassing georganiseerd. Vind h ...
Wat maakt dat nou uit mensen rekenen er een beetje op en het zijn rare tijden dus dan is het minder vanzelfsprekend en zullen sommigen het niet organiseren.

5 jaar geleden

Reactie op Krix

Nee voor zover ik weet word dit altijd als verrassing georganiseerd. Vind h ...
Ben het hier wel mee eens. Ik heb geen idee of mijn omgeving in de huidige situatie iets gaat organiseren. Zou het leuk vinden maar geen is ook geen ramp. Maar zelf organiseren zou ik niet doen persoonlijk.

5 jaar geleden

Ik zou het gewoon doen als je het leuk vindt, bij sommigen is vanwege Corona twijfel en dan kan het ook dat er daarom minder mensen over beginnen/ het initiatief nemen. Je kunt natuurlijk ook je partner vertellen dat je dat toch wel erg leuk vindt.

5 jaar geleden

Reactie op Joeddoes88

Wat maakt dat nou uit mensen rekenen er een beetje op en het zijn rare tijd ...
Ik vind het gek :)

5 jaar geleden

Misschien kun je je verjaardag vieren met als thema baby? Dat je dan ook cadeautjes vraagt voor de baby ☺️

5 jaar geleden

Daarnaast vind ik het ook gek overkomen op vrienden. Jullie organiseren het niet dus dan doe ik het zelf maar. Ik zou dit niet willen uitstralen naar mijn vrienden.

5 jaar geleden

Reactie op Krix

Daarnaast vind ik het ook gek overkomen op vrienden. Jullie organiseren het ...
Wat is het verschil met dat je partner het doet?

5 jaar geleden

Indd gewoon doen als je het leuk vind, ik ga het ook zelf organiseren, misschien dat ik een goeie vriendin of mn moeder/vader vraag om te helpen i.v.m leuke versiering op te hangen ofzo, maar ga het grotendeels wel zelf doen 😊

5 jaar geleden

Het is toch niet zó vanzelfsprekend dat je vriendinnen dat voor je doen of ligt dat aan mij? Mijn vriendinnen zijn meestal niet zo crea ingesteld om het überhaupt alleen al te bedenken 😂 Zij worden liever uitgenodigd haha.

5 jaar geleden

Het gaat mij trouwens niet om de cadeautjes die je dan voor baby krijgt, maar meer om het gezellig samenzijn en leuk versierde omgeving met je vrienden en vriendinnen.

5 jaar geleden

Ik ben van nummer 4 zwanger en nog nooit zo'n shower gehad. En vind ik eigenlijk niet leuk. Maar zelf organiseren vind ik een beetje gek. Ik begrijp dat je dat graag wilt. Heb ik ook altijd gewild. Maar ja. Niks aan te doen.

5 jaar geleden

Reactie op Joeddoes88

Wat is het verschil met dat je partner het doet?
Een babyshower word georganiseerd door vrienden of familie, niet je partner😊

5 jaar geleden

Ik heb wel mee gedaan voor een vriendin van mij. En ik was gelijktijdig zwanger maar niemand deed het voor mij. Heb mij voorgenomen dat ik zoiets ook nooit meer mee doe

5 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk ook een beetje gek, een babyshower word bedoeld als verassing voor de nieuwe mommy to be. Weet je toevallig niet of er stiekem iemand anders al voor je bezig is?😁

5 jaar geleden

Zo vanzelfsprekend is het nou ook weer niet om altijd een babyshower te hebben.. Sowieso iets van de laatste jaren. Ik heb er zelf wel eentje georganiseerd voor een vriendin (voor corona) en dat was een heerlijke lunch/borrel waarbij iedereen wat mee had genomen. Niks geen creabea, daar had niemand behoefte aan 😂. Gewoon lekker kletsen met z'n allen, geen poespas maar weer heel gezellig. Maar dat gaat een beetje lastig nu..

5 jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Het gaat mij trouwens niet om de cadeautjes die je dan voor baby krijgt, ma ...
Joh meid, lekker doen als/hoe het tegen die tijd weer kan! Laat je omgeving weten wat jouw insteek is en dat je geen cadeautjes verwacht. Het is ook maar iets "nieuws", in mijn omgeving bijvoorbeeld wordt het niet echt gedaan, laat staan dat er allemaal regels voor zijn!

5 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Een babyshower word georganiseerd door vrienden of familie, niet je partner ...
Ken genoeg mensen waarvan de partner het ook hebben georganiseerd. Niks mis mee.. vooral in zo een tijd zullen mensen met weinig initiatief komen.. en niet iedereen heeft mensen in zijn omgeving die zoiets zal organiseren. Dus dan blijf je maar verwachten