34 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Krix
Nee voor zover ik weet word dit altijd als verrassing georganiseerd. Vind h ...
Wat maakt dat nou uit mensen rekenen er een beetje op en het zijn rare tijden dus dan is het minder vanzelfsprekend en zullen sommigen het niet organiseren.
5 jaar geleden
Reactie op Krix
Nee voor zover ik weet word dit altijd als verrassing georganiseerd. Vind h ...
Ben het hier wel mee eens. Ik heb geen idee of mijn omgeving in de huidige situatie iets gaat organiseren. Zou het leuk vinden maar geen is ook geen ramp.
Maar zelf organiseren zou ik niet doen persoonlijk.
5 jaar geleden
Ik zou het gewoon doen als je het leuk vindt, bij sommigen is vanwege Corona twijfel en dan kan het ook dat er daarom minder mensen over beginnen/ het initiatief nemen.
Je kunt natuurlijk ook je partner vertellen dat je dat toch wel erg leuk vindt.
5 jaar geleden
Misschien kun je je verjaardag vieren met als thema baby? Dat je dan ook cadeautjes vraagt voor de baby ☺️
5 jaar geleden
Reactie op Krix
Daarnaast vind ik het ook gek overkomen op vrienden. Jullie organiseren het ...
Wat is het verschil met dat je partner het doet?
5 jaar geleden
Het is toch niet zó vanzelfsprekend dat je vriendinnen dat voor je doen of ligt dat aan mij? Mijn vriendinnen zijn meestal niet zo crea ingesteld om het überhaupt alleen al te bedenken 😂 Zij worden liever uitgenodigd haha.
5 jaar geleden
Het gaat mij trouwens niet om de cadeautjes die je dan voor baby krijgt, maar meer om het gezellig samenzijn en leuk versierde omgeving met je vrienden en vriendinnen.
5 jaar geleden
Zo vanzelfsprekend is het nou ook weer niet om altijd een babyshower te hebben.. Sowieso iets van de laatste jaren. Ik heb er zelf wel eentje georganiseerd voor een vriendin (voor corona) en dat was een heerlijke lunch/borrel waarbij iedereen wat mee had genomen. Niks geen creabea, daar had niemand behoefte aan 😂. Gewoon lekker kletsen met z'n allen, geen poespas maar weer heel gezellig. Maar dat gaat een beetje lastig nu..
5 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Het gaat mij trouwens niet om de cadeautjes die je dan voor baby krijgt, ma ...
Joh meid, lekker doen als/hoe het tegen die tijd weer kan!
Laat je omgeving weten wat jouw insteek is en dat je geen cadeautjes verwacht.
Het is ook maar iets "nieuws", in mijn omgeving bijvoorbeeld wordt het niet echt gedaan, laat staan dat er allemaal regels voor zijn!
5 jaar geleden
Reactie op Denisedj
Een babyshower word georganiseerd door vrienden of familie, niet je partner ...
Ken genoeg mensen waarvan de partner het ook hebben georganiseerd. Niks mis mee.. vooral in zo een tijd zullen mensen met weinig initiatief komen.. en niet iedereen heeft mensen in zijn omgeving die zoiets zal organiseren. Dus dan blijf je maar verwachten