5 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben de Medela Freestyle Flex (momenteel in de aanbieding bij de babydump). Ik ben er heel tevreden van.

5 jaar geleden

Ik gebruik de medela swing lekker compact en kan op batterij werkt erg goed. Heb zelf ook de avent SCf 332/31 ook erg tevreden over

5 jaar geleden

Mijn kraamzorg raadt mij de Medela swing aan.

5 jaar geleden

Ik heb de nurture good, goedkoop maar werkt super. Eerste week medela gehuurd, merk geen verschil. Weet niet hoe lang deze meegaat, maar deze kostte 90 euro tegenover de 2300 van die gehuurde haha

5 jaar geleden

Ik hiervan de dubbele met accu, die evenveel kost+vergelijkbaar is met Medela Swing Maxi; en de mijne vind ik top! Ik ben erg fan van de zachte siliconen schilden, voel ze niet eens zitten! Dit vind ik het grootste verschil met de Medela(‘s). Over het algemeen vind ik hem makkelijk en intuitief in gebruik. Fijn dat je kan switchen tussen wat Philips de ‘stimulatie’ en ‘kolf’ modus noemt, ik weet niet of dat ook bij de Swing kan (misschien wel?). Ik heb hiervoor geen andere kolf gebruikt maar qua kracht gebruik ik maar ongeveer stand 10 van de 18. Wel gebruik ik de een na hoogste zuigkracht in de ‘stimulatie modus’, maar kan dan ook eerder door naar de kolfmodus dan de 90 seconden die de kolf anders uit zichzelf automatisch kan doen. Ik zou alleen zeggen kijk even goed of je een oplaadbare met accu wilt of dat je met de bedrade versie (die je nu liet zien) toe kan. Dan moet je namelijk de even nummers (396/11 of 398/11) kiezen ;).