17 Reacties

4 jaar geleden
Geen idee of het schadelijk is. Wat je ook kan doen: de elektrische deken van te voren aanzetten. Dit doen wij. Als je in bed stapt, is je bed lekker warm maar heb je de deken niet aan als je in bed ligt ;-)

4 jaar geleden
Ik gebruik zelf een elektrische voetenwarmer als t goed is kan t geen kwaad maar voor 100% weet ik het niet

4 jaar geleden
Reactie op YoungSingleMom
Ik gebruik zelf een elektrische voetenwarmer als t goed is kan t geen kwaad ...
Klinkt ook fijn :) Ik heb een tijd terug een cursus straling gehad en had toen wel de vraag gesteld of de straling van je mobiel schadelijk is, dàt is niet schadelijk omdat die straling heel zwak is en daardoor geen weefselschade aan kan richten. Ik denk dat huishoudelijke apparatuur daar ook onder valt maar ik zal proberen om die cursist eens te vragen dàn weten we het zeker :)

4 jaar geleden
Ik zet ook de deken aan voordat ik in bed ga liggen, mijn kindje groeit goed dus ik zou me er niet te druk om maken 😊

4 jaar geleden
Ik gebruik vanaf mijn ovulatie iedere dag een warme kussen tegen me aan of lekker op m'n buik, kindje groeit goed, beweegt heel lekker actief en alles ziet er goed uit, ben nu 12,5 week.
Je moet alleen uitkijken dat je eigen temperatuur niet te hoog wordt, dat kan schadelijk zijn voor de kleine. Je hebt tegenwoordig ook elektrische kussentjes voor baby's, dus denk dat het wel mee zal vallen qua straling anders wordt dat lijkt me niet goedgekeurd als baby product. 😊

4 jaar geleden
Bij twijfel niet doen zou ik zeggen. Elektromagnetische straling is wel echt overal continu aanwezig (WiFi, telefoons, 4G etc.). Het zou schadelijk kunnen zijn, maar onderzoeken spreken elkaar tegen🤷🏼♀️