33 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees mee want ben hier ook naar op zoek

2 jaar geleden

Net de nieuwe Veloretti gekocht en daar heeel blij mee! Ben nog aan het stoeien met stoeltje maar daar heb ik nu een adapter voor gekocht dus maandag kan die er op 🥳

2 jaar geleden

Ik heb deze gekocht en ben erg tevreden! 😊

2 jaar geleden

Je hebt meerdere soorten e-bikes... Ik heb een fiets met een middenmotor gekozen want het is stabieler en dat vond ik een belangrijke eigenschap. 👍 https://www.fietsersbond.nl/de-fiets/fietssoorten/elektrische-fietsen/wat-voor-motor-moet-ik-hebben/ https://www.fietsvoordeelshop.nl/kennisbank/het-verschil-tussen-een-voorwielmotor-achterwielmotor-en-middenmotor

2 jaar geleden

Dit is mijne. Gekocht bij fietstunt.nl. en hij fiets heerlijk

2 jaar geleden

Ik volg ook eventjes 😊
Mag ik vragen waarom jullie voor een elektrische mamafiets kiezen? Fietsen jullie langere afstanden? Mij lijkt het wel fijn maar ik denk dat ik genoeg hebt aan eentje zonder moter, ik twijfel..

2 jaar geleden

Ik heb een Stella Fiore. Bevalt tot dusver prima 😊

2 jaar geleden

Wij hebben een gewone elektrische fiets gekocht. Hier kunnen ook gewoon fietsstoeltjes op. Ik heb de standaard laten aanpassen naar een bokstandaard voor de veiligheid en stabiliteit 😊 ik zag bij stellafietsen 1 model aan elektrische mamafiets.

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Mag ik vragen waarom jullie voor een elektrische mamafiets kiezen? Fietsen ...
Ik heb een e-bike gekocht omdat mijn partner en ik van lange fietstochten houden. Daarnaast met je baby/dreumes fietst het fijner met een motor.

2 jaar geleden

Ik heb deze. Gekocht bij stella.

2 jaar geleden

Ik volg, ook op zoek.

2 jaar geleden

Hier ook net m’n nieuwe Stella binnen. Bewust gekozen voor een middenmotor, vind ik zelf t fijnste fietsen. Ik zou zeker verschillende motors uitproberen.

2 jaar geleden

Wij gaan voor de gazelle Bloom c380. Bewust met accu niet in de achterdrager, omdat het dan onhandig is de accu er in en uit te doen.

2 jaar geleden

Ik heb de cortina e-comon family gekocht. (Nog niet in gebruik) groot voordeel vond ik de middenmotor en de extra ruimte tussen jezelf en het fietsstoeltje.

2 jaar geleden

Wij gaan voor de gazelle Bloom c380. Bewust met accu niet in de achterdrag ...
He die heb ik ook sinds kort.

2 jaar geleden

Stella. Nog niet met baby op gefiets maar tot nu toe bevalt hij goed

2 jaar geleden

Ik heb een Cortina E-U4 Transport Family. De versie met voorwielmotor. Ik vind dit een heel fijn, stevig en stabiel model. Heerlijk dat je genoeg ruimte hebt om op te stappen en veel mee kan nemen. Lekker makkelijk Spullen mee nemen in een krat voorop. Ik gebruik hem iedere dag. Mijn partner heeft vaak de auto mee als ik thuis ben met de kinderen. Voorheen had ik de zelfde fiets zonder elektrische ondersteuning. Maar dit is echt ideaal! Je hebt tijd en energie over voor alle andere dingen die je wil doen. Je bent al zo druk en vaak moe als moeder zijnde. Het voelt echt alsof alles je even mee zit als je op zo'n fiets zit hihi. Geen spijt van. Het enige wat ik jammer vind is dat je de motor wat hoort, al wen je hier ook wel aan. Dit schijnt altijd wel aanwezig te zijn bij een voorwielmotor. Maar deze versie is wel echt een stuk goedkoper... destijds voor mij niet mogelijk om middenmotor te kopen. Wel gekozen voor een zwaardere accu voor langere ritten. Een must als je het mij vraagt. :)

2 jaar geleden

Ik heb een Batavus gekocht. Bewust geen mamafiets. Als over een tijdje het stoeltje op het stuur weg mag doen veel mensen ‘n de deur uit omdat de afstand tot t stuur veel te groot en onhandig word. Ook een middenmotor. Want ik heb t stoeltje en een grote mand voorop en anders word ie op t voorwiel echt heel zwaar. Ook qua sturen. 😉 hopelijk heb je hier wat aan

2 jaar geleden

Ik twijfel nog een beetje.. heeft jullie partner ook een e-bike dan?