151 Reacties

één jaar geleden

Je kan proberen om het dutje te doen van 11.30uur tot 13.30uur en dan ipv 19.00uur naar bed om 19.30uur of 20.00uur. Dat heeft bij mij goed geholpen met de kleine meid 🙂

één jaar geleden

Misschien wat later naar bed brengen? Onze zoon heeft een wakkertijd van 6 uur na zijn dutje, en slaapt in de nacht 10 uur (af en toe wat langer). Nu hij langer op blijft in de avond slaapt hij door en wordt hij niet meer zo vroeg wakker. Wij hebben ook vaak langere periodes gehad dat hij een vroege vogel was maar dat is de laatste tijd niet meer (🤞hoop niet dat ik het nu jynx haha). Hopelijk is deze periode gauw voorbij! Succes

één jaar geleden

Hier helaas ook 20.00u tot 06.15u Overdag van 13.00u tot 15.00u.. Ik denk dat we het daar gewoon mee moeten doen🤪

één jaar geleden

Vanaf september tot december heeft mijn zoontje heel slecht geslapen.. of heel vroeg wakker zo rond 5 uur of heel vaak in de nacht. Van alles geprobeerd qua tijden slapen inkorten etc.. nu slaapt hij ineens sinds 3 weken heel goed en wordt soms 8:30 zelfs wakker! Ik denk dat het gewoon fases zijn, en vraag mij nu wel af of het allemaal heeft geholpen wat ik toen heb gedaan..🫣

één jaar geleden

Ik zou proberen het middagdutje te verkorten. Hier ook altijd een vroege vogel gehad. Eerste maanden tussen 04:00 en 05:00. Daarna maandenlang tussen 06:00-07:00 en sinds kort tussen 08:00:09:00 van de week zelfs 09:30, terwijl ze 19:00 sliep. Ze slaapt nu veel minder overdag dan eerst. Meestal nu 1,5 tot 2 uur max

één jaar geleden

Ik weet niet of dit plots is bij jullie maar bij ons is dit ook een paar weken zo geweest. Nu slaapt hij in de avond nog steeds wat later dan eerst, rond half 8 kwart voor 8 maar hij wordt in de ochtend pas weer later wakker. Wij hebben niets aangepast in deze weken, mogelijk toch een stukje slaapregressie? Als het wel echt al langer duurt zou ik toch misschien een korter middagdutje proberen denk ik.

één jaar geleden

Reactie op Carlien20

Ik weet niet of dit plots is bij jullie maar bij ons is dit ook een paar we ...
Het is inderdaad vrij plotseling. Sliep eerst van 19:15 tot 06:30/06:45. Voor ons helemaal prima. Maar hij is er ‘s morgens tegenwoordig een uurtje eerder klaar mee.. We wachten nog even af, in de hoop dat het idd de slaapregressie is😊

één jaar geleden

Misschien kan je hem een flesje warme melk geven en weer lekker terug in bed leggen. Dat werkt bij ons prima…!

één jaar geleden

Geen tips, zelfde probleem

één jaar geleden

Wrss slaapregressie. Hier ook last van

één jaar geleden

Misschien heeft je kindje het koud s nachts? Dan worden ze ook vaak wakker rond die tijd.

één jaar geleden

Ik klop het even af.. maar vanaf de nacht nadat ik dit bericht heb geplaatst, slaapt hij nu alweer 2 nachten van 19:30 tot 06:30/07:00🤣.

één jaar geleden

Ppff bij ons is t nu al maanden aan de gang, alles geprobeerd, maar hij is gewoon echt wakker tussen 5 en 6

één jaar geleden

Hier ook elke dag tussen 5 en 6. Een enkele keer slaapt hij verder na een flesje melk maar niet gegarandeerd. Bij ons is het al maanden zo dus geen fase. Heb ook geen flauw idee meer. Ga er maar vanuit dat het vanzelf beter wordt. Gelukkig houdt hij het dan nog wel een tijdje vol om tussen in te knuffelen of tv te kijken en hoe ik niet om 5 uur beneden te zitten 🫣 Heb nu een dekentje over hem heen gedaan, normaal alleen slaapzak. Ben benieuwd of dat nog iets doet

één jaar geleden

Reactie op L202021

Hier ook elke dag tussen 5 en 6. Een enkele keer slaapt hij verder na een f ...
Ja hier precies zo, het is ook geen fase meer. Hoopte op mensen die t herkennen haha, dan voel je je toch minder alleen. Helaas wil die van ons echt naar beneden en zit ik dus om rond half 6 aan de Duplo 🙈🙈

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Ja hier precies zo, het is ook geen fase meer. Hoopte op mensen die t herke ...
Oooh nee! Wat vreselijk. En als je nog melk geeft in bed of even de tv aan zet? Bij mij was het half 6 vandaag, flesje melk en verder tot 07:15 uur! Dat is dan weer even genieten zo’n enkele keer dat dat voorkomt

één jaar geleden

Reactie op L202021

Oooh nee! Wat vreselijk. En als je nog melk geeft in bed of even de tv aan ...
Tv wil hij niet bij ons in bed, melk probeer ik eigenlijk nooit. Dat heb ik eigenlijk nooit gedaan ook, ja toen ze echt klein waren

één jaar geleden

Het feest is hier ook weer!!! begonnen. Het ging ongeveer 3 weken redelijk goed, nu alweer een week om 5:30 wakker!😫

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Het feest is hier ook weer!!! begonnen. Het ging ongeveer 3 weken redelijk ...
Oh hier ook 🥲 ik ben zo moe… ondanks het op tijd naar bed proberen te gaan! Zitten ook nog midden in een verhuizing. Hoe laat slaapt jouw kindje tussen de middag? En hoe lang?

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Oh hier ook 🥲 ik ben zo moe… ondanks het op tijd naar bed proberen te gaan ...
Je hebt dan idd ook alles tegelijk! Hij slaapt van 12:45 tot 14:45 ongeveer en dan ‘s avonds om 19:00 uur naar bed en slaapt dan rond 19:15/19:30.. het is ook echt weer ineens! En bij jullie? Sterkte!🍀