151 Reacties

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Je bent niet alleen! 🙋🏻‍♀️ Hier ook al dagen 05.40 uur. Hij blijft hier a ...
Ik hoorde hem vanmorgen om 5:40 uur ook alweer vrolijk zingen.. lekker laten liggen. Toen ik zelf om 6:30 uur eruit moest voor werk lag meneer weer te slapen🤣. M’n man heeft hem toen om 7:30 uur wakker gemaakt! Maar wat je zegt; zelf slapen doe je niet meer

één jaar geleden

Na vannacht nog meer verbaasd.. op de ene nacht die ik hieronder beschreef, slaapt hij nog steeds maar 10 uur per nacht.. gisteren was het dutje overdag ook echt bagger, dus heb hem eerder naar bed gebracht (duurde alsnog meer dan half uur voordat hij sliep) en vanmorgen weer gewoon 05:30…😢. K ben ondertussen bang dat hij gewoon structureel slaap tekort komt en helemaal oververmoeid raakt

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Na vannacht nog meer verbaasd.. op de ene nacht die ik hieronder beschreef, ...
Dat zei de slaapcoach bij ons ook, moesten toen overdag bij t dutje erbij gaan zitten zodat hij echt twee uur maakte. Toen ging t beter, maar nog steeds half 6, dus ja, of t nou heeft geholpen

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Dat zei de slaapcoach bij ons ook, moesten toen overdag bij t dutje erbij g ...
Ik hou me altijd voor dat alles een fase is.. maar aangezien er ook kindjes tussen zitten die op hun 4e jaar nog zo vroeg zijn, hoop ik dat het een niet al te lange fase is 😂

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Ik hou me altijd voor dat alles een fase is.. maar aangezien er ook kindjes ...
Oh echt hè… hier is ‘ie het weekend bij mijn ouders geweest en ook daar 05.45 wakker dus het ligt iig niet aan warmte/kou of geluid hier thuis blijkbaar 🥲 Lange lange fase.

één jaar geleden

Reactie op L202021

Hier ook elke dag tussen 5 en 6. Een enkele keer slaapt hij verder na een f ...
Mag ik vragen wat voor dekentje?

één jaar geleden

Hier niet vroeg wakker slaapt de klok rond. Maar wilt overdag niet slapen dus aantal uren totaal is hetzelfde.

één jaar geleden

Ben er steeds meer van overtuigd dat ze ook gewoon echt genoeg geslapen hebben om half 6 🤔

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Ben er steeds meer van overtuigd dat ze ook gewoon echt genoeg geslapen heb ...
Zij misschien wel, maar wij niet😂. Nee zonder gekheid, ik hoop maar dat ze dan genoeg geslapen hebben en straks niet helemaal oververmoeid raken! Dat is mijn enige zorg op dit moment eigenlijk..

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Ben er steeds meer van overtuigd dat ze ook gewoon echt genoeg geslapen heb ...
Dat denk ik hier inderdaad ook. Hier trouwens een update die niet echt een update is 🙈 Zijn sinds een week gestart met 20min later te gaan slapen. Maar afgelopen week is hij ziek geweest, dus slapen was een rommeltje. Dutjes overdag soms heel slecht/kort, terug regelmatig wakker 's nachts.. en ja, dan sliep hij 's ochtends wel effectief langer, maar durf nou niet te zeggen dat dat komt door die 20min later slapen 😅 zien wat het doet als het slapen weer terug 'normaal' wordt..

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Dat denk ik hier inderdaad ook. Hier trouwens een update die niet echt een ...
Ah dat is niet echt goed te zeggen dan inderdaad, benieuwd hoe t aankomende week gaat dan. Ik had hem ietsje later p bed gelegd ook, gister 6.00 uur vandaag 5.17 😩

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Ah dat is niet echt goed te zeggen dan inderdaad, benieuwd hoe t aankomende ...
Hier is de ochtend ook alweer begonnen! Hoelaat leg jij je kindje nu weer op bed voor z’n middagslaap? Wat een gepuzzel af en toe..

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Hier is de ochtend ook alweer begonnen! Hoelaat leg jij je kindje nu weer o ...
Hier gaan ze tussen 12 en 12.30 erop

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Hier gaan ze tussen 12 en 12.30 erop
Misschien kun je dan zelf ook even rusten😊. Heb het idee dat we hier alles al geprobeerd hebben, maar dat hij zo vroeg blijft…😅

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Misschien kun je dan zelf ook even rusten😊. Heb het idee dat we hier alles ...
Ja hier ook, heb t ook wel soort van geaccepteerd, ja ik probeer te rusten dan maar moet vaak zoveel doen in huis nog. En zit vaak in middag nog naast 1 vd twee want als hij heel kort slaapt gaan de nachten nog slechter

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Ja hier ook, heb t ook wel soort van geaccepteerd, ja ik probeer te rusten ...
Ah met 2 is het zwaar ja! Sterkte en succes. Hopen op snel langere nachten

één jaar geleden

Omg zou t dan toch na 4 maanden, twee nachten nu ineens om 6.15 en 6.22 wakker 🎉🎉

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Omg zou t dan toch na 4 maanden, twee nachten nu ineens om 6.15 en 6.22 wak ...
Misschien hebben ze toch onze berichten gelezen.. heerlijk! hier is het ook al 3 dagen rond 06:30! Laten we hopen dat dit zo blijft 😂

één jaar geleden

Hoe is het bij jullie? Hier leek het even beter (06.15-06.30) maar nu weer 05.30 uur 🫠

één jaar geleden

Hier iets kunnen rekken naar 6 uur, dus dat scheelt al wat