151 Reacties

één jaar geleden

En nu twee kiezen onder dus t gaat ook niet best deze week 😩

één jaar geleden

Echt zo vermoeiend soms dit, kei chagrijnig kind wat niks wil, dan wordt t weer een lange zondag zo 😩

één jaar geleden

Het leek beter te gaan, 1 nacht bij m’n ouders 08.00 (!) 2 nachten thuis 06.30 en 06.45. En nu weer 05.30 💀

één jaar geleden

Ooo wij hier nu ineens twee nachten half 7, ik dacht al huh hoe dan… Maar zal vast ook maar van korte duur zijn haha

één jaar geleden

Hier al 2 ochtenden 7u 😱 Maar van genieten, sowieso in het weekend weer 05:30 😂 Gisteren dan wel weer niet willen slapen overdag.. nou ja, geen wonder dat je dan 's ochtends wat langer slaapt. Weet niet wat ik liever heb op dit moment: geen middagdut meer en latere ochtenden of vroeg blijven opstaan, maar wel nog m'n rustmoment door de dag.. (ben 7 maanden zwanger, dat rustmoment is soms wel nodig 😅)

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Ooo wij hier nu ineens twee nachten half 7, ik dacht al huh hoe dan… Maar z ...
Wie weet gaat het toch ineens de goede kant op! Ik duim voor je!

één jaar geleden

Hier is het probleem weer anders geworden.. sinds 1,5 week is het ineens huilen bij het naar bed brengen. Ook wordt hij ergens tussen bedtijd en 00:00 uur wakker, niet meer te troosten totdat je ernaast gaat liggen. Dus het matras is weer van zolder gepakt 😅. Ik moet eerlijk zeggen; ik had toch liever een slapend kind van 19:30 tot 05:30, dan ‘s nachts er weer 4 x uit 😂

één jaar geleden

Lang leve de zomertijd 🎉🎉🎉🎉

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Lang leve de zomertijd 🎉🎉🎉🎉
Volledig mee eens.. nu ‘s avonds nog zonder drama gaan slapen en wij zijn ook blij 🥳

één jaar geleden

Wat doen jullie eigenlijk met bedtijd? Een uur later houden of toch naar het 'oude' uur zoals voor zomertijd? Want dan gaan ze na een weekje ofzo toch weer aangepast zijn en opnieuw vroeg wakker worden?

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Wat doen jullie eigenlijk met bedtijd? Een uur later houden of toch naar he ...
Wij hebben voor nu besloten om ipv 1830 ze om 1900 uur naar bed te doen, dus half uurtje later dan normaal, dan houden we toch t half uur winst, want ze slapen toch altijd even lang

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Wat doen jullie eigenlijk met bedtijd? Een uur later houden of toch naar he ...
Wij houden volledig het nieuwe ritme aan. Hij was zondag pas om 07:50 wakker, dus we konden gewoon doorgaan op de nieuwe tijden. Werkt hier gelukkig prima

één jaar geleden

Hier vervroegd ze ineens elke dag met 10 minuten….maandag 07.00 wakker moeten maken, dinsdag 06.50 wakker. Gisteren 06.35 en vandaag 06.25 💀 hoe kan dit nou

één jaar geleden

Reactie op julymom

Hier vervroegd ze ineens elke dag met 10 minuten….maandag 07.00 wakker moet ...
Aangepast aan de zomertijd? Wij hebben getwijfeld, maar toch het oude uur van slapen gaan aangehouden, want dat was al 20u/20u30. Anders werd het ook wat laat naar onze zin. Zondag, maandag en dinsdag sliep hij tot 07:30 🤩 sinds gisteren opnieuw 06:30.. Met 06:30 kan ik leven hoor. Het is heeeeeeel lang voor 6u geweest. Maar dat was het dus ook meestal wel sinds we het slapen gaan verlaat hadden.

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Aangepast aan de zomertijd? Wij hebben getwijfeld, maar toch het oude uur v ...
Hier slaapt ze tussen 19.30 en 20.00! Vind half 7 ook een prima tijd, maar als ze dit aan blijft houden zitten we van t weekend weer voor 6e.. hoop het toch niet 🥲

één jaar geleden

Reactie op julymom

Hier slaapt ze tussen 19.30 en 20.00! Vind half 7 ook een prima tijd, maar ...
Ik hoop met je mee.. 06:30 en voor 6u is echt een weeeeeeereld van verschil vind ik zelf ook! En anders proberen toch nog een half uurtje later te gaan laten slapen? Of is ze echt al heel moe als ze gaat slapen nu?

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Ik hoop met je mee.. 06:30 en voor 6u is echt een weeeeeeereld van verschil ...
Nee het gekke is juist dat ze elke dag pas tegen die tijd in slaap valt, ongeacht hoelaat ze wakker wordt uit haar middagdutje.. 14:00/14:30/15:00 maakt geen verschil 😂

één jaar geleden

Reactie op julymom

Nee het gekke is juist dat ze elke dag pas tegen die tijd in slaap valt, on ...
Herkenbaar! Maakt hier ook geen verschil. En als ik hem zou laten kiezen, ging hij tegen 20u nog steeds niet slapen 😅 kan zonder probleem doorgaan tot 21u30 ofzo (gebeurt uitzonderlijk dus ook wel eens als we bij vrienden op bezoek zijn ofzo. Dan is dat wél handig 😅). Zijn daarom een tijdje geleden dus wel een half uurtje later naar bed gaan doen. En dat heeft er (na even volhouden) wel voor gezorgd dat de gemiddelde tijd om wakker te worden 's ochtends 06:30 werd in plaats van voor 6u.

één jaar geleden

Reactie op julymom

Hier vervroegd ze ineens elke dag met 10 minuten….maandag 07.00 wakker moet ...
Wij zitten weer voor 6en, snap er ook helemaal niks van, ben er ook echt wel klaar mee

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Wij zitten weer voor 6en, snap er ook helemaal niks van, ben er ook echt we ...
Het was hier gisteren 5u en vandaag 5u55 😑 En voor zomertijd ging het dus al weken goed. Ik mijn tips maar weg geven van wat later te laten gaan slapen 🙃🙃🙃 Vannacht gaat ie een nachtje naar oma en opa, dus morgen slaap ik uit 🥳