151 Reacties

één jaar geleden

Zelfde hier 🥱 Heeft een van jullie toevallig al ervaring met een slaaptrainer? Ik overweeg enorm om dat nog te proberen aangezien ‘ie de kleuren al wel kent maar vraag me af of het (al) gaat werken

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Zelfde hier 🥱 Heeft een van jullie toevallig al ervaring met een slaaptrai ...
Yep, hebben we al en al geprobeerd. Hij begreep het wel. 30min voordat ie mocht opstaan (05:30) werd ie oranje en om 6u groen. Maar was eerste dagen echt boos dat ie dan niet mocht opstaan 😅 zit je dus wel een half uur met een gefrustreerde peuter op de kamer.. Dat laatste ging na een paar dagen beter. Maar hij werd echt élke dag wakker om 05:30, terwijl dat anders soms wel ietsje later was. Ik denk dat hij er dus van wakker werd dat het oranje licht aan ging.. Hebben hem dan maar terug weg genomen en toen kwam dus de periode waarin ie regelmatig tot 06u30 sliep. Als het hier weer vroeg blijft, ga ik hem nog wel een gebruiken, maar ga dan 06u30 als opstaan-tijd instellen zodat het oranje licht ook pas aan gaat om 6u..

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Zelfde hier 🥱 Heeft een van jullie toevallig al ervaring met een slaaptrai ...
Wij hebben zelf een slaaptrainer gemaakt, gewoon een hue lamp die we op afstand aan kunnen zetten( groen) Ik zie dat hij dan vanaf half 6 gaat kijken van O is de lamp al aan, zo kunnen we t een beetje rekken nog

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Het was hier gisteren 5u en vandaag 5u55 😑 En voor zomertijd ging het dus ...
Geniet ervan 😃

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Wij hebben zelf een slaaptrainer gemaakt, gewoon een hue lamp die we op afs ...
Slim! Dan doe je hem pas aan als ie al wakker is! Goeie tip

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Slim! Dan doe je hem pas aan als ie al wakker is! Goeie tip
Yes! Ik vond t ook wel slim, zo heb je toch soms t voordeel dat hij netjes wacht en heel soms valt hij dan nog in slaap

één jaar geleden

Iemand ook nog tips als ze ‘s avonds bij het naar bed gaan helemaal over de rooie gaan? Dit duurt ook al 4 weken en wij zijn er ondertussen ook wel klaar mee om er eerst een uur naast te gaan zitten voordat hij slaapt..😅

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Iemand ook nog tips als ze ‘s avonds bij het naar bed gaan helemaal over de ...
Wij hebben toen een tijdje gecontroleerd laten huilen, toen was t na 2 dagen al over. Dus na 2.4.6.8 minuten de kamer ingaan, zelfde zin zeggen

één jaar geleden

Noooo, wij hebben dus een tweeling en de betere slaper is dus ook al een paar dagen van slag . Vannacht vanaf 5 uur overstuur, dat heeft hij echt nog nooit gedaan😩😩 Hij is met alles tot nu een paar maanden later dan zijn broertje, oo zeg dat dit niet hiervoor ook geld

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Het was hier gisteren 5u en vandaag 5u55 😑 En voor zomertijd ging het dus ...
Ok. Ik ga effe zwelgen in zelfmedelijden. Momenteel bijna 36w zwanger. Zoon vannacht nog eens een keertje naar oma en opa. Dan denk je 'laatste keer wat langer slapen voordat er 2 kinderen onze nachten en ochtenden gaan beheersen' Lukt het niet meer om te slapen vanaf 04:30 😭😭😭😭😭😭 stomme zwangerschaps-slapeloosheid

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Ok. Ik ga effe zwelgen in zelfmedelijden. Momenteel bijna 36w zwanger. Zoon ...
En ohja, kreeg net een berichtje: uiteraard heeft zoonlief bij oma en opa tot 06:20 geslapen 🙄

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Wij hebben toen een tijdje gecontroleerd laten huilen, toen was t na 2 dage ...
Hoe hield je dit vol? We zijn nu al vanaf 19:15 uur bezig. Vreselijk… ben al in staat om er weer gewoon naast te gaan zitten, maar ben bang dat we dan weer gewoon op de oude voet verder gaan

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Hoe hield je dit vol? We zijn nu al vanaf 19:15 uur bezig. Vreselijk… ben a ...
Ja ik vond t ook vreselijk, hij gaf t bij ons toen wel redelijk snel op. Ik liep ijsberend door de kamer t wachten tot de timer afging. Echt niet leuk om te doen

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Ja ik vond t ook vreselijk, hij gaf t bij ons toen wel redelijk snel op. Ik ...
Echt hoor, het gaat door merg en been. Om 20:40 sliep hij eindelijk.. ik hoop dat het elke dag beter gaat, dit hou ik nog geen 4 dagen vol!

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Echt hoor, het gaat door merg en been. Om 20:40 sliep hij eindelijk.. ik ho ...
Dat is wel heel lang 😭😭😭

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Iemand ook nog tips als ze ‘s avonds bij het naar bed gaan helemaal over de ...
Wij hebben dit nu sinds een week😭 alleen problemen gehad tot 1 jaar toen hij soms niet naar bed wilde maar nu blijven krijsen staan wijzen naar de deur helemaal woest. Wij halen hem er niet uit, ik laat hem huilen hoe moeilijk dat ook is maar hij weet zo goed dat hij er anders iedere x wordt uitgehaald en dit helpt ook niet bij hem.. maar het is zo moeilijk 😢

één jaar geleden

Reactie op lisavl

Wij hebben dit nu sinds een week😭 alleen problemen gehad tot 1 jaar toen h ...
Ik snap je helemaal.. het is ook super moeilijk! Ik ben er steeds om de 5 a 10 minuten heen gegaan (afhankelijk van hoe ‘hard’ hij huilde). Dus hem zeker niet laten uithuilen. 1e dag duurde het 1,5 uur voordat hij sliep, gisteren een half uur en vandaag was het nog geen kwartier jammeren, niet eens huilen. Dus hoop dat het hier weer een beetje voorbij is. Hij heeft hiervoor ‘s avonds bijna nooit gehuild bij het slapen, dus dit was nieuw… Hopelijk is het bij jullie ook snel weer rustig!

één jaar geleden

Oké ik geef t maar op, lang gedacht na de t verzetten vd klok komt t goed. Maar t is weer opnieuw vroeg. Voor zessen. Ik heb al 4 boekjes gelezen 🤣 Fijn dat t inslapen sneller gaat! Dat zal vermoedelijk snel weer normaal gaan nu

één jaar geleden

https://www.kidsenkurken.nl/2023/03/17/slaapexpert-anouk-adviseert-mijn-kind-is-altijd-erg-vroeg-wakker-in-de-ochtend-om-5-uur/

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

https://www.kidsenkurken.nl/2023/03/17/slaapexpert-anouk-adviseert-mijn-kin ...
Zag dit toevallig passeren en dacht aan deze groep van pechvogels 😅 (wat lijkt het me zalig een kindje te hebben dat 's nachts wel echt 12u slaapt. Maar goed, die hebben waarschijnlijk wel weer wat anders aan de hand 😜)