151 Reacties

één jaar geleden

Haha yep t hoort er gewoon bij denk ik, ik ga ook stoppen met dingen te proberen. Tis zoals t is, gelukkig is de zomer in aantocht dan vind ik t een stuk minder erg. Komende winter zien we wel weer

één jaar geleden

Ach het is hier net zo wisselvallig als het weer… vandaag 05.45 terwijl het woensdag en donderdag 08.15 en 07.15 was 🙃

één jaar geleden

Reactie op julymom

Ach het is hier net zo wisselvallig als het weer… vandaag 05.45 terwijl het ...
Als het bij jou wisselvallig is, zitten wij weer in een donderperiode 😅 Vandaag 6u, gisteren 05:20, eergisteren 04:30... Kind sliep maar ongeveer 9u per nacht, maar is gewoon wakker 's ochtends, niet moe overdag en wil zeker nog niet gaan slapen 's avonds.. Hoe dan?! Mama is bijna 38w zwanger en zou wel graag wat meer slapen hoor jochie 😬

één jaar geleden

O ik wou net ook weer wat typen want ik vind t mentaal zo moeilijk. Gewoon standaard half 6 is t weer. Iedere dag, zonder uitzonderingen 😩😩

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Iemand ook nog tips als ze ‘s avonds bij het naar bed gaan helemaal over de ...
Hopelijk gaat het inmiddels al beter bij jullie maar voor de zekerheid deel ik de tip die bij ons wonderen heeft gedaan. Mijn zoontje is ook altijd al een slechte slaper geweest. Van alles geprobeerd... soms ging het beter maar nooit echt goed. Tot een maand geleden ook 1,5 uur huilen/krijsen voordat hij ging slapen en in de nacht tussendoor ook regelmatig 2 uur wakker. Er bij gaan zitten/liggen zorgde dat hij stil was maar echt tot rust komen lukte hem niet. Als ik weg probeerde te glippen werd hij direct wakker. Ook een slaaptraining met gecontroleerd huilen werkte niet bij ons. Ik kon het zelf gewoon niet meer aan dat gehuil. Ik heb toen een liedje ingezongen op mijn telefoon en die achter elkaar gezet zodat hij eindeloos doorgaat. Voor de babyfoon heb ik een lijmklemmetje wat er voor zorgt dat het knopje wat je in moet drukken om tegen hem te praten ingedrukt blijft. Ik legde toen mijn telefoon naast de babyfoon met het liedje op repeat totdat hij sliep. Dit deed ik ook in de nacht wanneer hij huilend wakker werd. En dit werkte! Het liedje was steeds minder nodig en inmiddels hebben we al zo'n maand een kind wat gewoon zelf in slaap valt, door slaapt en rond 7.00 wakker wordt. We kunnen het zelf nog steeds niet geloven! Heel verhaal geworden.... maar wie weet hebben jullie er iets aan! Succes!

één jaar geleden

T is bij ons nog nooit later dan half 7 geweest, en dat is denk ik maar 3x ofzo geweest. Zo irritant om je dag zo vroeg te moeten beginnen

één jaar geleden

Reactie op Schaakmeisje

Als het bij jou wisselvallig is, zitten wij weer in een donderperiode 😅 Va ...
Pittig in combinatie met zwangerschap 🫤

één jaar geleden

We hebben vanmiddag een verjaardag gehad, kids helemaal op vh spelen en eten en noem maar op. Lagen er laat op…. Ben heeel benieuwd, vind t altijd zo’n spannend moment als ik ze hoor om te kijken hoe laat t dan is

één jaar geleden

Hoe is t bij jullie?

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Hoe is t bij jullie?
Het verschilt echt per dag. De ene dag is het 06:00 en de andere dag valt hij nog in slaap tot 07:30.. Het enige wat blijft is dat hij niet voor 19:45 in slaap valt. En bij jou?

één jaar geleden

5.15- 5.40 😩😩 zonder uitzondering alweer 6 wkn, t ging wat beter, lees tot 6 uur. Maar toen werd hij ziek en nu weer vroeg. Begint me een beetje op te breken merk ik, dus agenda maar weer leeg maken en iedere dag vroeg slapen

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

5.15- 5.40 😩😩 zonder uitzondering alweer 6 wkn, t ging wat beter, lees to ...
Ah zo balen! Ik snap je punt. Je zou denken dat er eens een tijd moet komen dat ze wat langer gaan slapen?! Tot die tijd; succes 🍀

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Hoe is t bij jullie?
Slaapt nu in een groot vloerbed. Gaat nog steeds naar bed rond 20u en is nog steeds wakker rond 05:30. MAAR dan gaat m'n man er nu meestal bij liggen en dan slaapt ie 9/10 wel terug verder. Soms zelfs tot 8u!

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Hoe is t bij jullie?
Verschilt ook per dag. Ene keer 05.30, dan ineens 06.15/06.30.. slaapt vaak pas tegen 20.00. Oh en middagdutje is helemaal geen pijl op te trekken. Soms slaat ze hem over (op de opvang) soms een halfuur tot uur en vandaag moest ik haar na 2 uur wakker maken… 🤷🏼‍♀️ nu al drie dagen op rij tussen 21.30 en 23.00 wordt ze wakker, ene keer huilen andere keer gewoon onrustig woelen. Moet zeggen ze is ook erg aan het hoesten en heeel erg verkouden weer. Oh en eten, vraag daar maar niet naar. Helemaal drama.

één jaar geleden

05.50! ⚰️

één jaar geleden

Slaaptrainer egeltje van de Hema. Was hier top!

één jaar geleden

Gaat het bij jullie al wat beter? Wij zijn zo aan het klooien om te kijken wat werkt. Het is tegenwoordig 10 uur ‘s nachts en 1,5 uur overdag.. overal zie je 13 uur slaap in totaal. Nou dat redden we hier bij lange na niet!

één jaar geleden

Hier vanochtend ook 05.15. Regelmatig ook 05.45. Heel soms uitschieter tot na 06.00. Pikt de slaaptrainer niet. Snapt het wel maar wordt boos als ik weg ga en zeg dat de pinguïn nog niet wakker is 🫣 wij maken ‘m 15.00 uur altijd wakker maar blijf het een onmogelijke puzzel vinden waar ik de oplossing niet van kan vinden

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Hier vanochtend ook 05.15. Regelmatig ook 05.45. Heel soms uitschieter tot ...
Hoelaat begint bij jullie het middagdutje en hoelaat is de bedtijd ‘s avonds? Ik word er ook echt gestoord van 🤣

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Hoelaat begint bij jullie het middagdutje en hoelaat is de bedtijd ‘s avond ...
12.30-15.00 uur en rond 19.00 naar bed! Gaat op dinsdag en donderdag naar de peuterspeelzaal dus dan is het soms 12.45 maar ook niet later. Mega frustrerend hè? 😩 lees overal kindjes die uitslapen tot 08.00… nog nooit meegemaakt hier