151 Reacties

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

12.30-15.00 uur en rond 19.00 naar bed! Gaat op dinsdag en donderdag naar d ...
Haha ja heel erg! En uitslapen hoeft niet eens, maar net als vandaag slaapt hij pas na 20:30 (lag 19:10 in bed) en ik ben niet verrast als hij gewoon 05:30 wakker is. Ik kan niet zeggen dat hij overdag chagrijnig is, maar zou het sneu vinden als hij oververmoeid raakt!

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Haha ja heel erg! En uitslapen hoeft niet eens, maar net als vandaag slaapt ...
Dat is hier precies zo! Hij is om 05.15 prima te pruimen en zegt: mama naar beneden gaaaannnn! 🫣 heeft zin om te spelen. Valt overdag als een blok in slaap maar ‘s avonds duurt het hier ook lang (1 uur meestal). Als ‘t iedere dag rond 06.30 zou zijn zou ik een gat in de lucht springen, maar jij waarschijnlijk ook 😅

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Dat is hier precies zo! Hij is om 05.15 prima te pruimen en zegt: mama naar ...
Compleet mee eens! Ben blij dat wij in elk geval niet de enige zijn (sorry!). Hopen op betere tijden dan maar 😊😊

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Compleet mee eens! Ben blij dat wij in elk geval niet de enige zijn (sorry! ...
Ooit komt het goed… hoop ik 😂 Je bent zeker niet alleen! Denk altijd maar zo: er zijn ook ouders met hele dagen gestruggle overdag of kindjes die überhaupt niet slapen ‘s nachts… hebben wij het zo slecht nog niet! Succes daar!

één jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Gaat het bij jullie al wat beter? Wij zijn zo aan het klooien om te kijken ...
Nee, dat redden we hier ook niet hoor. 10u 's nachts is vaak al een wonder 😅 rond 2 jaar precies weer een mooie slaapregressie ook wel hier 🙄 Beginnen rond 19:30 aan het slaapritueel, maar slaapt vaak pas tegen 20:30/21:00. Is wakker om 6 (hallelujah al voor die 6) en wordt tussendoor nog wel een keer of 2 wakker.. Middagdut heel wisselend van 45min tot 2u.. Maar over het algemeen ook echt helemaal niet moe. Dus ik maak me er niet meer druk om. Soms wel moe, maar dat is dan echt heel duidelijk en dan leggen we hem wat vroeger op bed. Heeeel soms vraagt hij dan zelfs om te gaan slapen, dan zijn we altijd aangenaam verrast 😅 slapen is over het algemeen gewoon niet zo z'n hobby. Het leven is veel te leuk en er moet nog zoveel ontdekt worden.

één jaar geleden

Zo herkenbaar deze verhalen, gelukkig, hier nu ook wakker en mama spelen spelen, super vrolijk. We liggen er nu om en om naast tot 6 uur ( zijn op vakantie) en dan beginnen we de dag. Vind t alleen wel jammer dat je zelf ook wel echt op tijd naar bed moet om t vol te houden

9 maanden geleden

Hoe is het inmiddels bij jullie? Hier nog steeds het zelfde 🥲

9 maanden geleden

Reactie op julymom

Hoe is het inmiddels bij jullie? Hier nog steeds het zelfde 🥲
Hier is het beter! Slaapt nu minstens tot 6u en doet nu vaak ook verschillende dagen geen middagdut meer en kan dan soms na enkele dagen zonder dut tot 07:30 slapen 😱

9 maanden geleden

Reactie op Schaakmeisje

Hier is het beter! Slaapt nu minstens tot 6u en doet nu vaak ook verschille ...
Heerlijk! Het lijkt hier alsof ze een biologische klok heeft ontwikkeld van 19:30/20:00 slapen en om 05:45 wakker worden

9 maanden geleden

Reactie op julymom

Heerlijk! Het lijkt hier alsof ze een biologische klok heeft ontwikkeld van ...
Inderdaad heel fijn. 1 nadeel: we hebben ondertussen ook nog een baby van 7 maanden oud en je raadt het al... Die is standaard wakker voor 6u 😅🙈 Enige voordeel: dat valt me nu veel minder zwaar dan bij de eerste omdat ik het nog gewoon ben ofzo 🤷