22 Reacties

één jaar geleden

Pampers baby dry

één jaar geleden

Baby Dry night pants. En dan een maat groter.

één jaar geleden

Wij gebruiken de nachtluiers (broekjes)van de pampers. Gaat hier meestal goed op een enkele keer na.

één jaar geleden

Wij doen sindskort een luierbroekje over de luier aan. Onze dochter lekte elke keer aan de bovenkant door, nu is iedere ochtend de bovenkant van het luierbroekje verzadigd, maar romper en pyama droog ☺️

één jaar geleden

Pampers baby dry

één jaar geleden

baby dry 8

één jaar geleden

Wij hebben een wasbare inlegvellen van happy bear gekocht die we in zijn luier maat 6 stoppen. Sindsdien geen lekkage meer.

één jaar geleden

Ik heb een keer een filmpje gezien dat ze een maandverband aan de binnenkant bovenin (rand buik) plakte voor buikslapers. Wij hebben het gelukkig nog niet nodig gehad dus ik heb geen idee of het werkt.

één jaar geleden

Pampers harmonie maat 5

één jaar geleden

Pampers baby dry 😃

één jaar geleden

Dankjewel allemaal! We gaan de pampers baby dry proberen en anders een wasbare luier eroverheen

één jaar geleden

Wij hebben hetzelfde probleem lang gehad. Wij gebruiken nu de Abena luiers xs2 en dit gaat eigenlijk (bijna) altijd wel goed. Mijn zoontje is overigens wel een groot mannetje dus de luiers passen redelijk (zijn best grote luiers).

één jaar geleden

Reactie op CurlyShirley

Wij hebben hetzelfde probleem lang gehad. Wij gebruiken nu de Abena luiers ...
Mag ik vragen hoe zwaar jouw zoontje is? Hier zo’n 14 kilo dus ook wel een grote jongen

één jaar geleden

Wij gebruiken Kruidvat maatje 6, en deze handige broekjes die wasbaar zijn er over heen! https://www.nappys.nl/wasbare-luiers/overbroekjes/overbroekjes-little-lamb hebben er 2 en doe ze gewoon als ik geen was heb die dag even in de handwas. Hij lekt niet meer door, s’nachts geen romper aan alleen een hemd en pyjama. Een romper zorgt vaak ook voor doorlekken.

één jaar geleden

Ik heb ook wel eens gelezen dat kindjes snachts meer plassen als ze het koud hebben. Ze liggen dan ook vaak op hun handjes en in de hoek van het bed.

één jaar geleden

Reactie op Slanina

Ik heb ook wel eens gelezen dat kindjes snachts meer plassen als ze het kou ...
Klopt, dit was bij ons de probleem bleek achteraf. Alleen een winterslaapzak was niet voldoende. We zetten ook geen verwarming aan ‘s nachts op zijn kamer. Sinds we een peuterdekbed gebruiken is hij nooit meer doorgelekt.

één jaar geleden

Wij gebruiken pampers premium protection. Enige wat hem altijd droog houdt!

één jaar geleden

Wij gebruiken pampers premium protection met een kruidvat kraamverband open gemaakt aan de onderkant (zodat ie doorlekt) erin voor extra absorbtie!

één jaar geleden

Reactie op Cr10

Mag ik vragen hoe zwaar jouw zoontje is? Hier zo’n 14 kilo dus ook wel een ...
Ook zo'n 15kg wel, laatste keer CB 92cm lang

één jaar geleden

Ik zou baby dry niet aanraden. Vind dat echt geen fijne luiers. Wij zijn overgestapt op de harmonie, en ons kind lekt nooit meer door!