11 Reacties

één jaar geleden

Dit is echt de 18 maanden slaapregressie 🤭 Als het goed is is het een fase, hier een week gehad en toen was het opeens over. Het kan 6 weken duren de slaapregressie heb ik gehoord

één jaar geleden

Oh ja en niet te vergeten de peuterpubertijd 😬

één jaar geleden

Hoe gaat zijn dutje overdag? Zeker dat hij niet overprikkeld is? Heeft hij überhaupt al eens zelfstandig in slaap gevallen? Bekijk eens de tips van snugglesanddreams. Die hebben mij heel goed geholpen.

één jaar geleden

Misschien zou het kunnen zijn dat 19.30/20.00 te laat is dat hij naar bed gaat waardoor hij veel te moe is om in slaap te kunnen vallen. Onze kleine gaat altijd tussen 18.00 / 18.30 naar bed en dit werkt ideaal. Hij is dan moe, maar niet oververmoeid waardoor hij makkelijk en snel in slaap valt. Ik weet niet tot hoelaat je hem in de middag laat slapen? Want stel dat je kindje pas rond 3 uur uit bed wordt gehaald dan is half 8/8 uur de nacht in gaan niet zo laat denk ik

één jaar geleden

Reactie op Kleintje06

Dit is echt de 18 maanden slaapregressie 🤭 Als het goed is is het een fase ...
Jep dit zou ook nog de reden kunnen zijn!

één jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Misschien zou het kunnen zijn dat 19.30/20.00 te laat is dat hij naar bed g ...
Hij slaapt op de opvang en net het zelfde als thuis vanaf die dutje start om 12u tot 14u

één jaar geleden

Reactie op daegonna

Hoe gaat zijn dutje overdag? Zeker dat hij niet overprikkeld is? Heeft hij ...
Overdag de dutjes hij slaapt zelfstandig en overprikkelig ja het probleem is we wonen in een studio dus we zitten allemaak in 1 ruimte wel een beetje moeilijk om rustiger te kunnen zijn in de middag moment

één jaar geleden

Ik volg want hier exact hetzelfde

één jaar geleden

Misschien gaat hij te laat naar bed? Ik heb ooit eens gelezen dat oververmoeidheid geen goed doet bij slapen en vooral in slaap vallen.... misschien eens eerder naar bed proberen s avonds?

één jaar geleden

Hier ook met 18 maanden slaapregressie + verlatingsangst piek. Bij ons hielp met hem samen slapen, maar nu een gewoonte geworden + over paar weken komt zijn zusje dus nu weer proberen af te bouwen. Het is echt een pittige fase dit! Succes 🍀

één jaar geleden

Ja hier ook sinds een week elke nacht wakker. Ook het inslapen gaat ineens met veel gehuil en het duurt lang voordat hij eindelijk slaapt. Wat ik nu weer heb ingezet is whitnoise. Hier word hij tot nu toe snel weer rustig van. Ik denk ook echt dat dit de slaapregressie van 18 maand is.