14 Reacties

5 jaar geleden

Bezoekje huisarts?

5 jaar geleden

Ik heb ook elke ochtend keelpijn. Wel niet de andere klachten. Slaap je met je mond open? Ik denk ik niet hoor, maar lijkt me wel goede verklaring. Ik snurk wel soms door de zwangerschap nu

5 jaar geleden

Heb ik ook vooral mijn gehemelte is heel droog

5 jaar geleden

Reactie op BV90

Ik heb ook elke ochtend keelpijn. Wel niet de andere klachten. Slaap je met ...
Ik slaap inderdaad wel met mijn mond open, maar dit deed ik ook voor m'n zwangerschap...

5 jaar geleden

Misschien is je slaapkamer te droog? Als de luchtvochtigheid laag is kun je zulke klachten ook krijgen. Een bakje water aan de verwarming kan helpen.

5 jaar geleden

Ik heb exact hetzelfde. Ikzelf denk dat het komt van het maagzuur. Heb veel last van mijn maag..

5 jaar geleden

Hier hetzelfde! Ik slaap ook met mn mond open en kwijl 馃ぃ slapen met de ramen open constant. Dus of het dan aan de luchtvochtigheid ligt? Geen idee.

5 jaar geleden

Ook last van. Standaard een glas water op nachtkastje staan

5 jaar geleden

Ik heb een onwijs dichte neus door hooikoorts maar ook opgezwollen slijmvliezen van de zwangerschap. Dus herken dit wel!

5 jaar geleden

Had ik ook, nu niet meer maar de hoelveel slijm in mn keel en neus blijft, zo irritant. Als mn neus te dicht zit en ik wil mn neus snuiten sta k soms te kokhalzen in de ochtend. Duurt al weken. Had ik normaal al de koudse weken van t jaar maar nu was het echt vele malen erger. Nu gelukkig een stuk minder danzij het betere weer.

5 jaar geleden

Misschien is je slaapkamer te droog? Als de luchtvochtigheid laag is kun je ...
Ja klopt! Dit is vaak het probleem. Wij hebben een temperatuur en vocht meter in de kamer en het was echt ontzettend laag. Komt door het weer. Goed luchten helpt, bakje water aan de verwarming ook, goed schoonmaken. Stof maakt het erger. En kachel niet te hoog op de slaapkamer. Het is hier al een heel stuk beter. Ook al minder statisch. Verder kun je voor het slapen gaan wat vaseline op de lippen smeren.

5 jaar geleden

Heb ik ook weken gehad, met heel veel bloedneuzen.. bleek de vochtigheid in mn huis 28% te zijn :o. Gelijk overal bakjes water gezet en klachten zijn bijna weg.

5 jaar geleden

Ik heb ook elke ochtend een erg droge mond en schrale lippen. Ik smeer mijn lippen elke avond in met purol, super spul! Ook heb ik de ramen elke nacht open en een groot glas water naast m'n bed staan 馃槄

5 jaar geleden

Ik heb dit ook een aantal weken gehad. Steeds afspraken afgebeld erom. Ik slaap dus met de mond open en dan raakt mijn keel dus ge茂rriteerd omdat die droog wordt. Blijkbaar een zwangerschapskwaaltje 馃檲