13 Reacties

5 jaar geleden

Ik! Ik verwissel ook heel vaak mijn ondergoed. Vind het best vervelend. Inlegkruis irriteert bij mij een beetje dus ik spoel 3 x met koud water en dan een andere onderbroek

5 jaar geleden

Jaa ik.. bij mij ook getest idd. de vele wittige afscheiding word nu grotendeels waterig.

5 jaar geleden

Ja ik ook hoor! Op sommige dagen meer dan andere ik ben nu 39 weken zwanger. Heel vervelend een natte onderbroek. Dan hoop ik dat het vruchtwater is maar jammer genoeg gewoon afscheiding.

5 jaar geleden

Reactie op shelinamedin

Ik! Ik verwissel ook heel vaak mijn ondergoed. Vind het best vervelend. Inl ...
Inlegkruisje irriteert inderdaad ook bij mij. Maar vind het heel vervelend om continu een natte onderbroek te hebben.

5 jaar geleden

Ja ik ook hoor! Op sommige dagen meer dan andere ik ben nu 39 weken zwanger ...
Jaa, ik hoop ook continu dat het vruchtwater is... maar helaas

5 jaar geleden

Reactie op Robinx_

Inlegkruisje irriteert inderdaad ook bij mij. Maar vind het heel vervelend ...
Ik heb zelf gelezen dat je inlegkruisjes echt niet moet gebruiken tijdens de zwangerschap… ivm irritaties en schimmelinfecties. Maarja ik kan het me wel voorstellen dat je niet de hele dag je onderbroeken wilt verwisselen

5 jaar geleden

Ik heb zelf gelezen dat je inlegkruisjes echt niet moet gebruiken tijdens d ...
Ja hebt tegenwoordig katoenen inlegkruisjes. Deze mogen wel.

5 jaar geleden

Reactie op Nienke1987

Ja hebt tegenwoordig katoenen inlegkruisjes. Deze mogen wel.
Oh echt! Dat had ik echt eerder moeten weten 😅 haal je die gewoon bij de kruidvat?

5 jaar geleden

Ik had dat ook! En ook getest en geen vruchtwater. Lastig om het onderscheid te maken. Inmiddels bevallen en tijdens de geboorte zijn m’n vliezen gebroken 🙃 was het dus echt niet!

5 jaar geleden

Oh echt! Dat had ik echt eerder moeten weten 😅 haal je die gewoon bij de k ...
Ja bij ons verkoopt de kruitvat ze wel en de Etos... Ik heb ze van always. Zij hebben ook maandverband van katoen. Dat is wel heel fijn na de bevalling. Die plakt niet zo aan je billen😉

5 jaar geleden

Reactie op Nienke1987

Ja bij ons verkoopt de kruitvat ze wel en de Etos... Ik heb ze van always. ...
Dankjewel voor de tip! Ik ga ze halen

5 jaar geleden

Bij mij blijft het maar komen.... al 3 dagen m’n hele kraamverband doorweekt met slijm 🙈

5 jaar geleden

Jup! Hier ook! Van een op andere dag. Dacht ook dat het vruchtwater was, maar nee… 😆