10 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben ook een enorm beweeglijke slaper. Geen oplossing om hem rustig te laten liggen, maar een 'bedbumper' in zijn hele bed zorgde hier voor minder stoten/vastzitten in de spijlen en dus meer rust!

2 jaar geleden

Wij zitten met precies hetzelfde! Ons zoontje wordt krijsend wakker nadat hij op z’n buik beland, ook bijna 10 maand oud en wil dan met veel moeite en gedoe (duurt soms wel 2 uur) pas weer slapen. Heel vervelend deze fase 🙈. Geen tips maar volg zeker even

2 jaar geleden

Geen tips voor rustiger slapen, want die van ons slaapt ook erg wild. Maar wij gebruiken al een aantal maanden deze (via bol). Wordt niet meer wakker als hij z'n hoofd stoot en kan in ieder geval niet meer tussen de spijlen komen. Is dun materiaal, dus kan er goed doorheen ademen, maar voor hem dus dik genoeg om het stoten te dempen.

2 jaar geleden

Bedbumper van aerosleep werkte hier fijn

2 jaar geleden

Reactie op MissMeej88

Geen tips voor rustiger slapen, want die van ons slaapt ook erg wild. Maar ...
Goeie tip!

2 jaar geleden

Bedbumper hier ook een bewegelijk kind wat 360 graden draait , met een bedbumper geen stoten of vast zitten🤗

2 jaar geleden

Hahaha onze dochter wordt ‘s ochtends precies zo wakker dan dat ze in de avond is gaan slapen. Op haar buik met de deken tot haar oren. 🤣 Het enige wat ze doet is wisselen van kant met haar hoofd.

2 jaar geleden

Niet echt een tip, maar.. Geduld.. Je zoontje gaat het uiteindelijk echt leren om toch zelf weer terug te draaien en niet zijn hoofd te stoten of met zijn beentjes vast te komen zitten. En anders met hem oefenen overdag met zijn slaapzak aan. 😊

2 jaar geleden

Wij hebben een halve maancirkel in haar bedje liggen. Zo blijft ze mooi liggen

2 jaar geleden

Reactie op Mandela

Niet echt een tip, maar.. Geduld.. Je zoontje gaat het uiteindelijk echt ...
Daar sluit ik me bij aan, geduld. Ze leren vanzelf hoe ze het bed door moeten. En ik denk altijd maar zo: ik verschoon het hoeslaken niet voor niets, ze heeft het hele bed beslapen🙈