Hoi allemaal,
Ik wil graag even wat kwijt..
Vandaag mijn dochtertje opgehaald van de opvang niets aan de hand, ze zeiden me wel dat ze was gevallen(wat ik normaal niet erg vond want elk kind valt wel is) ze zeiden dat er niks bijzonders was en dat ze niks hadden opgemerkt. Evenlater vertelde ze me dat ze was gevallen van de glijbaan af??? Ze is 15 maandjes ze gan nog helemaal niet zelfstandig van de glijbaan af ze leer pas net lopen😪vond dat al een beetje apart maar oké. Uiteindelijk naar huis gegaan, eenmaal na een half uurtje merkte ik toch dat der lip erg dik was dus ik ging kijken in der mond en zag ik dat der halve voortand was afgebroken, ik was heel erg geschrokken vooral omdat mij ook niks was aangegeven of iets. Ik heb de opvang gebeld hun vertelde mij dat ze mij op een later moment zouden terug bellen. Half uur later belde ze me om heel droog te zeggen sorry wij waren vergeten op te letten en vergeten te kijken in der mond. Ik was zo erg verbaasd dat er alleen uit mijn mond kwam SORRYYY...... eindstand heb ik mijn woord gedaan en aangegeven dat ik het niet netjes vond hoe alles gegaan was en vooral dat ze niet even had opgelet en had gekeken. Daarna zeiden ze dat alle kinderen wel eens vallen en dat ze niet op iedereen tegelijkertijd konden letten. Zo is ook verder het gesprek af gerond... ik voel me nu totaal niet fijn meer bij deze opvang maar het nare is dat ik der ook niet meteen eraf kan halen ivm werk vriend en mijn werk...
Mijn vraag is het normaal dat ze dit op deze manier doen??? En hoe kan ik dit het beste aanpakken??
Ps ze heeft der tand doorgeslikt en moet ik van hun om het half uur in der keel kijken of het rood word want anders moet ik de huisarts bellen....
Tis een heel lang bericht sorry maar wou even me ei kwijt..