24 Reacties

4 jaar geleden

ik ben zeer tevreden erover hele fijne flessen goed tegen de krampjes en ze drinken er rustig mee, en ze liggen fijn in de hand vind ik

4 jaar geleden

Wij zijn ook erg tevreden met de difrax!

4 jaar geleden

Ik heb ook een dr brown heb je misschien het ventiel te heet schoongemaakt waardoor die is gaan slinken? Of ontlucht je de speen? Dan lekker ze namelijk ook, want ontluchten hoeft niet met de brown fles.

4 jaar geleden

Wij hebben difrax. Voor krampjes top! Ik vind wel dat de cijfers van de maattabel snel vervagen. Ook lekt deze, als ie na het schoonmaken net in elkaar wordt gezet. Dus pas in elkaar zetten als alle onderdelen droog zijn. Voor de rest top!

4 jaar geleden

Reactie op Momanddad

Ik heb ook een dr brown heb je misschien het ventiel te heet schoongemaakt ...
Onze kraamverzorgster heeft ze uitgekookt hierdoor dacht ik inderdaad dat het ventiel misschien was gaan slinken. Helaas is het met een nieuw ventiel niet verholpen.

4 jaar geleden

Reactie op Baby7juni2021

Onze kraamverzorgster heeft ze uitgekookt hierdoor dacht ik inderdaad dat h ...
Oh dat is wel heel raar!. Ik zou als ik jou was met dr brown contact opnemen, dit heb ik ook gedaan omdat die van ons ontzettend veel lekte, heb wel mijn aankoop bedrag terug gekregen. Nieuwe starterset gekocht en nu nergens meer last van.

4 jaar geleden

Reactie op Momanddad

Oh dat is wel heel raar!. Ik zou als ik jou was met dr brown contact opneme ...
Dat is ook nog wel een goede tip dankje. Ik zal eens contact opnemen.

4 jaar geleden

Hele fijne flessen. Mijn zoontje vind difrax het fijnste

4 jaar geleden

Ik heb ook dr brown! Lekte heel erg! Heb nu een speen van difrax en er geen last meer van!

4 jaar geleden

Zeer tevreden over difrax! Heb voor difrax gekozen omdat de vorm erg fijn vasthouden is. En handig is dat ze helemaal uit elkaar kunnen om schoon te maken.

4 jaar geleden

Reactie op D1992

Ik heb ook dr brown! Lekte heel erg! Heb nu een speen van difrax en er geen ...
Lekt hier ook met difrax speen😅 blij te lezen dat we niet de enige zijn met lekkende flessen. Wij gaan die van avent met ventiel proberen

4 jaar geleden

Super tevreden met de S fles van difrax met speen S.. Super super super tevreden men dochter had 3 weken lang krampen na dat ik begonnen ben met afkolven en in de S fles te geven na een paar dagen als sneeuw voor de zon verdwenen ze hapte namelijk super veel lucht binnen omdat ik een sterke toeschietreflex heb. Dus zeker een aanrader!

4 jaar geleden

Dr Brown lekt hier ook. Kwam erachter dat 1 dop gwn niet goed is en heb die weg gelegd. Tot nu toe lekt het niet meer🤞🏽

4 jaar geleden

Reactie op NikkiM

Wij hebben difrax. Voor krampjes top! Ik vind wel dat de cijfers van de maa ...
Oke dankje. Bedankt voor de droog tip dat is wel handig om te weten als ik hem ga aanschaffen.

4 jaar geleden

Reactie op linylia

Dr Brown lekt hier ook. Kwam erachter dat 1 dop gwn niet goed is en heb die ...
Hier lekt helaas alles. Of het is echt verkeerd uitgekookt of ik doe iets fout.🤷🏻‍♀️ Hopelijk blijft die van jou goed, want verder zijn het wel fijne flessen.

4 jaar geleden

Ik heb toevallig gister een difrax fles gekocht omdat ik gek werd van dat ventiel van de dr brown. We geven kv met jbpm en als het wat afkoelt dan word het dikker en gaat het dus niet meer langs het ventiel en krijgt ze soms tot 60cc er niet uit. Ook was ik benieuwd naar de 1-2-3 speen, die dr brown ook niet heeft. Geen ge*** meer met het ventiel, ligt makkelijker in de hand en heb het idee dat de boertjes er ook makkelijker uit komen 😊 dus ik wacht nog even tot volgende week, wie weet zijn ze dan ergens in de aanbieding en anders haal ik een setje van 2 er bij.

4 jaar geleden

Reactie op XLynn

Ik heb toevallig gister een difrax fles gekocht omdat ik gek werd van dat v ...
Precies dit. Bij ons kwam opzich de voeding wel langs het ventiel van de dr Brown maar niet door de speen. Terwijl we al een maat groter hadden gekocht. Dus elke keer liep de voeding vast en werd onze dochter onrustig omdat ze het er niet door kreeg. Ik moest wel heel erg wennen aan de difrax want ik vond de dr Brown dus wel heel fijn toen we nog niet de voeding verdikte met jbpm. Maar nu helemaal aan gewend en onze dochter kan de 1-2-3 speen van difrax beter vacuüm zuigen. Wij gaan ook nog 1 of 2 flessen van difrax erbij kopen.

4 jaar geleden

Ik gebruik de avent anti collic ofzo die vind ik top! Speen blijft vol met melk

4 jaar geleden

Tip van Flip; als je difrax fles lekt kun je een berichtje sturen naar difrax en krijg je kosteloos nieuwe flessen opgestuurd!

4 jaar geleden

Wij zijn juist overgestapt van difrax naar dr brown. Ons zoontje deed 3 kwartier tot een uur over een s fles (met s speen), overstappen naar een m speen leidde tot een enorme knoeiboel. We zijn overgegaan op de smalle dr brown fles, maar wel met de s speen van difrax omdat hij gewend was aan die vorm. Inmiddels 30-45 minuten bezig. Scheelt toch 6 keer een kwartier per dag:) Lekken hebben we eigenlijk geen last van. Krampjes had hij bij allebei niet.