7 Reacties
2 jaar geleden
Axissfix van maxicosi. Die hebben wij die 2x en is echt ideaal. 360 graden dus kan ze ook in als ze met de rijrichting mee kan.
2 jaar geleden
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/autostoel-david-pro-0-1-2-3-isofix-rotation-black-grey Wij hebben de David pro. Zijn er heel tevreden mee. Die isofix (poot) neemt ook veeeel minder plek in dan bij de maxi cosi. Ik kan nu mijn stoel tenminste weer gewoon naar achter zetten.
2 jaar geleden
Reactie op Biancadz
Las op forum ouders van nu dat deze voor iets grotere kinderen niet zo lang ...
De handleiding zegt tm ongeveer 105cm.
2 jaar geleden
Wij hebben 2 x de autobaby biro fix D. (Nu trouwens in de aanbieding bij prenatal!!) Gebruiken 'm nu sinds een aantal weken, omdat ik de maxicosi echt te zwaar begon te vinden met onze kerel van bijna 10 kilo 🙈 vind het ideaaaaal en niet zo achterlijk duur als sommige andere. 360graden draaibaar dus nu nog tegen de rijrichting in. Valt me trouwens ook op dat onze kleine nu veel rustiger is in de auto omdat ie meer kan zien 😊 stoel kan tot 36kilo (ongeveer 12 jaar!)
2 jaar geleden
Wij hebben 2x de maxi cosi Mica. Ons zoontje van 8 maanden zit er goed in en lijkt het ook leuk te vinden. Deze is in verhouding met andere draaibare ook goed geprijsd.
2 jaar geleden
Reactie op Bloemblaadje
Wij hebben 2 x de autobaby biro fix D. (Nu trouwens in de aanbieding bij pr ...
Wij hebben deze ook en ook 2 keer. Erg blij mee, vond het ook een hele zoektocht, maar deze vinkte alle eisen aan 😊.