10 Reacties

4 jaar geleden

Infacol helpt mijn baby heel erg goed. Hij heeft nergens last van meer

4 jaar geleden

Wij gebruiken af en toe cinababy. Werkt wat ons betreft rustgevend, zodat ze daarna vaak in slaap valt. Of het echt de krampjes wegneemt denk ik niet. Maar het rustgevende is wat ons betreft heel fijn!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Mariekje1988

Wij gebruiken af en toe cinababy. Werkt wat ons betreft rustgevend, zodat z ...
Wanneer geven jullie die druppels? Als ze al krampjes heeft of preventief?

4 jaar geleden

Gebruik nu drie dagen infacol en merk een groot verschil bij de kleine. Hij laat veel makkelijker boertjes en de gassen komen ook makkelijker naar buiten, verlicht de krampjes weer. Slaapt ook beter nu we infacol gebruiken.

4 jaar geleden

Wij gebruiken infacol voor elke voeding en dit helpt echt..

4 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Wanneer geven jullie die druppels? Als ze al krampjes heeft of preventief?
Meestal op 't moment van krampjes. En ook niet zo vaak. M'n man is er makkelijker in, maar er zit toch wat alcohol in, dus dan ben ik wat meer huiverig. Preventief lijkt mij niet te werken hoor.

4 jaar geleden

Ik geef elke uur Cinababy van VSM dit helpt gelukkig heel goed!

4 jaar geleden

Infacol deed hier helemaal niks, sab simplex hielp heel erg goed! 🙇

4 jaar geleden

Infacol was een ramp. Men zoontje moest er van overgeven en kwam gewoon erger is echt allemaal plakkerige brol

4 jaar geleden

Infacol was een ramp. Men zoontje moest er van overgeven en kwam gewoon erg ...
Ohja de eerste dagen ging het goed maar na een week dus niet meer met infacol
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.