13 Reacties

4 jaar geleden
ik heb allemaal
Topics erover gevonden heb hem zelf ook gehuurd voor de 19e , maar het is niet zo helder beeld als bij de verloskundige en daarmee ook moeilijk om het geslacht te zien

4 jaar geleden
Reactie op druifjeopkomst
ik heb allemaal
Topics erover gevonden heb hem zelf ook gehuurd voor de 19e ...
Dat is super jammer heb gelukkig 8 feb ook nog 20 weken echo dan gaan we gewoon genieten van de 3 dagen echos 馃檹

4 jaar geleden
Ik heb hem toevallig net binnen gekregen! Zal mijn ervaringen nog delen dit weekend :)

4 jaar geleden
Ik heb ervaring met babywatcher. Wij vonden het echt super. De beeldkwaliteit is zeker een stuk minder dan bij verloskundige maar je ziet heel veel. Wij zagen het hartje duidelijk kloppen en ons kindje veel bewegen. Het geslacht konden we niet met 100 % zekerheid zeggen maar daar moet je het ook niet voor gebruiken. Het is vooral heel leuk om je kindje te zien

4 jaar geleden
Super leuk!! Wij hebben hem gehad toen ik 16.2 weken was. Tuurlijk is de kwaliteit niet zo als bij de andere echo's maar het is zo leuk om het zelf te doen. Zou hem wel een paar dagen huren of wat extra echo's erbij kopen. Het is aan het begin echt ff oefenen en zoeken. En je kindje moet er maar net zin in hebben馃槅
En lees goed de tips door!
Wij denken het geslacht te weten maar wacht toch nog ff de 20 weken echo af voor de zekerheid馃槉

4 jaar geleden
Vanaf een week of 14 kun je er goed je kindje mee zien.
Wij hebben heerlijk thuis op de bank de kleine zien hupsen door de baarmoeder heen, hartje zien kloppen en de baby zien duimen.
Geslacht konden wij er niet mee zien. Dit had ik ook gelezen van te voren op de site van babywatcher, maar het is heel fijn om even tussendoor naar de kleine te kunnen spieken hiermee, daarvoor is het voornamelijk bedoeld 鈽猴笍

4 jaar geleden
Erg leuk! Wel echt even zoeken en oefenen hoe je het beste beeld krijgt! 馃

4 jaar geleden
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4951951/echo-baby-zorg-healthtech-babywatcher-pretecho-veiligheid
Misschien heb je hier iets aan

4 jaar geleden
Reactie op Ikke1981
Is die van baby watcher
Ja deze heb ik zelf gemaakt met 14w2d