21 Reacties

2 jaar geleden

Mijn oudste zoon was net 2 toen we naar bumba zijn geweest. Hij vond het geweldig en heeft echt zitten kijken

2 jaar geleden

Reactie op Angelaheijnen

Mijn oudste zoon was net 2 toen we naar bumba zijn geweest. Hij vond het ge ...
Dank je wel. Ons zoontje is dan wel net iets jonger nog als 2. Zou je dan nog 1 ronde wachten?

2 jaar geleden

Oeh ik ben wel benieuwd! Wij kijken altijd de bumba shows op youtube en deze kan hij dus in een ruk uitkijken zonder amper te spelen 🤣 ik ga ook eens kijken! Bedankt voor de (niet bedoelde) tip! 😊

2 jaar geleden

Ik ben 4 jaar geleden met mijn metekindje naar de bumbashow geweest. Ze was toen net 2 jaar geworden en ze vond het super en heeft heel de show zitten kijken. Nu denk ik dat het sowieso voor elk kindje verschillend is. Onze dochter is nu 14 maanden en is na 1 minuut tv kijken alweer afgeleid door iets anders. Mijn zus heeft dan weer een dochter die al sinds ze 6 maanden is heel geconcentreerd naar babytv kijkt 🤷‍♀️😂

2 jaar geleden

Toevallig van het weekend een show zitten kijken op Videoland. Onze kleine is echt DOL op Bumba! Ik vind hem nu nog iets te klein voor een show zeg maar. Maar als ie rond de 2 jaar is zullen wij vast wel eens een keer zo'n show gaan bezoeken. Zal onze kleine fantastisch vinden haha. Maar voor nu geen ervaring hiermee.

2 jaar geleden

Wij gaan eind oktober naar een Bumba show. Onze meid is ook dol van Bumba, en kijkt heel graag naar Bumba shows/afleveringen en vraagt de hele dag naar Bumba 😅 We gaan het gewoon proberen.

2 jaar geleden

Reactie op RenSbaby21

Wij gaan eind oktober naar een Bumba show. Onze meid is ook dol van Bumba, ...
Hahaha bij ons thuis nog zo'n mega fan! Hij staat op met het woordje: 'Bumba' en gaat er mee naar bed lol. Onze kleine is nog net wat te klein denk ik om een show te bezoeken denk ik. Hij is bijna 15 maanden

2 jaar geleden

Reactie op RenSbaby21

Wij gaan eind oktober naar een Bumba show. Onze meid is ook dol van Bumba, ...
Ben heel benieuwd naar jullie ervaring dan daarna.

2 jaar geleden

Ben al na de Bumba show geweest toen onze kleine man net 1 was, is totaal geen stilzitter maar bij de bumba show keek hij z'n oogjes uit en vond het prachtig. Ook wij gaan in Januari weer 😊

één jaar geleden

Wij zijn vandaag naar de show geweest. Het was super leuk! Mijn dochtertje was helemaal onder de indruk en super geconcentreerd aan het kijken. Ik vind het zeker een aanrader. Ze is nu 17 maanden oud ☺️

één jaar geleden

Waar is dat?

één jaar geleden

Reactie op L202021

Waar is dat?
Wij zijn in het Trixxo Theater in Hasselt geweest, maar op meerdere plaatsen wordt deze show gespeeld :-)

één jaar geleden

Was zelf ook al aan het twijfelen maar na de reacties in deze post alvast kaartjes besteld voor de show in Januari. Kijk er erg naar uit 😃

één jaar geleden

Vorig weekend naar de show geweest. Ze heeft het erg naar haar zin gehad

één jaar geleden

Ik vond het verschrikkelijk! Wat een chaos! Maar de kleine vond het wel leuk..

één jaar geleden

Ik weet niet waar jullie wonen maar in plopsa indoor (Hasselt België) zijn vaak korte bumba shows (half uurtje ongeveer). De combinatie show, speeltuin, pretpark vond ik wel heel fijn. Een te lange show zou mijn dochter van 17 maanden niet kunnen boeien vrees ik.

één jaar geleden

Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met de kaarten. Hebben de kindjes van onze leeftijd een eigen stoel bijv? En het bedrag voor kind en ouder is het zelfde? Ik kan dat slecht zien. Wij willen met 3 volwassenen en 2 kinderen dus dan zou ik gewoon 5 stoelen moeten reserveren

één jaar geleden

Reactie op L202021

Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met de kaarten. Hebben de kind ...
Wij komen toevallig net terug van de show in Ijmuiden. Prijs is gelijk voor kinderen en volwassenen, en de kinderen krijgen ook een eigen stoel. Onze zoon heeft voornamelijk bij ons op schoot gezeten of gestaan, ze hadden wel stoelverhogers maar die waren niet hoog genoeg (zoon 19 mnd).

één jaar geleden

Reactie op estelerr_

Wij komen toevallig net terug van de show in Ijmuiden. Prijs is gelijk voor ...
Oh dank je! Ik dacht het al dat ze een eigen stoel moeten maar dat ze meer op schoot zitten. Hebben jullie het leuk gehad?

één jaar geleden

Wij zijn in december geweest. Onze zoon was toen 18mnd. Concentratie was na zo’n 15min weg en de zaal was toen interessanter; klimmen, lopen, dansen. De 15min vond hij het wel echt leuk. Danste mee op de muziek en was helemaal enthousiast toen hij “Baboe” op toneel zag verschijnen.