16 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb een dubbelzijdige.
Ik vind het geluid erg meevallen. Je hoort t wel licht maar als mensen aan t praten zijn dan horen ze het vaak niet. Je krijgt wel dikke gekke tieten Hahah!
Je kan er wel goed in bewegen, maar voorover bukken oid kan niet!
Hij is wel duur, maar ik vind het meer dan waard! Echt super fijn! Lekker kunnen lopen, op de pc, kleertjes vouwen enz..En het is lekker makkelijk te reinigen!
4 jaar geleden
Ik vond het een hele fijne kolf. Ik heb een dubbele kolf. (Maar ik geef geen borstvoeding meer, dus ik verkoop het)
Het heeft een heel zacht geluidje. Met omgevings geluiden hoor je het niet, maar in stilte wel. Het past in alle voedingsbh’s. Je hebt op hun Instagram vrouwen die het buiten aan doen met kleren eroverheen, dan zie je hoe dat eruit ziet.
4 jaar geleden
Hier een elvie in huis.
Ik had er eerst 1 maar sinds vorige week de 2de aangeschaft. Ik ben mega tevreden, je hoort wel een beetje geluid maar andere om mij heen zeggen hem amper te horen( ben kraamverzorgster en sta gewoon naast de mensen😅).
De app gebruik ik alleen om de tijd te zien want wat hij aangeeft wat je kolft dat klopt niet.
Hij past gewoon in je bh en er zitten zelfs extra Bandjes bij om je bh bandje langer te maken zodat die goed blijft zitten.
Ik heb dus sinds vorige week een 2de omdat ik het te lang vind duren met 1. ( in/kolven/melk eruit/wisselen van borst/kolven etc.) Nu met 2 kan ik binnne 15/20 min klaar zijn ipv 35 min.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel🥰
4 jaar geleden
Reactie op shene88
Ik heb een dubbelzijdige.
Ik vind het geluid erg meevallen. Je hoort t wel ...
Bedankt voor je reactie! Haha dus je ziet wel gekke dikke tieten kijk dat wil ik niet als ik met iedereen aan tafel zit heb ook mannelijke collega’s….. Zie je dat ook door een vest heen? Wel door mijn werkkleding denk ik (zorgjas). En je hoort hem dus ook als het stilvalt….. Lastige keuze want 2 kosten al rond de €600! Maar heb een elektrische en daar kan ik niks meer mee en de handkolf duurt 20 minuten en weg pauze…..
4 jaar geleden
Reactie op Kelsey32
Hier een elvie in huis.
Ik had er eerst 1 maar sinds vorige week de 2de a ...
Ah dat klinkt wel goed, en dan heb je dus ook een katoenen zorgjas aan, ziet dat er niet raar uit dan? Dus een dubbele is dan wel te adviseren heb zelf ook geen zin in wisselen. Jammer dat de hoeveelheid op de app niet klopt dat leek me juist zo handig!
4 jaar geleden
Reactie op NinaLu
Ah dat klinkt wel goed, en dan heb je dus ook een katoenen zorgjas aan, zie ...
Ja mijn jasje kan nog dicht maar dat doe ik met 1 knoopje, de gezinnen vinden het tot nu toe heel relax en willen er meer van weten. En ze storen zich niet aan de rare bulten😅
Ja van de hoeveelheid vind ik ook jammer maar dat had ik al gelezen in de review's. En opzich weet ik inmiddels wel hoeveel ik ongeveer kolf als ik de tijd bij houd.
Als je ook tijd wilt zonder kolven zou ik er 2 doen. Is even investeren maar zeker de moeite waard.
4 jaar geleden
Ik lees juist echt hele slecht reviews over de Elvie het is dan vooral de prijs kwaliteit, de vacuüm is schijnbaar niet goed en maakt vaak een krakend geluid. Voor mij reden om hem niet te kopen. Ik heb de youha ins gen 2 ben ik wel tevreden over al is het wel echt een kolf voor tussen door en niet om halve dagen mee te kolven als je je productie op pijl wil houden
4 jaar geleden
Reactie op mike room
Hallo, ik wil er ook wel eentje maar ik vind er zoveel op Ali expres van we ...
Hey hey ik stuur je zo een linkje hier.. Ik kolf er 3 maal per dag mee en is sneller dan men normale kolf het doet ook geen pijn omdat de stuk van silicone is en dus gene hard plastic ik ben zelfstandige dus ik gebruik deze tussendoor en ga zo ook mijn 2e bestellen bij 1 kolfsessie duurde ik normaal een uur voor 180ml nu doe ik met deze toch 40 min ook gewoon aangenamer 5standen en 2 verschillende zuigstanden..
4 jaar geleden
Reactie op Tchai
Hey hey ik stuur je zo een linkje hier.. Ik kolf er 3 maal per dag mee en i ...
€ 29,36 17%OFF | Elektrische Borstkolf Stille Wearable Automatische Melker Usb Oplaadbare Handsfree Draagbare Melk Extractor Baby Borstvoeding Acce
https://a.aliexpress.com/_mKrVI9Y
Kan je vinden onder 'Mommy's baby store'