45 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg, ik ook 27 oktober eerste echo en dan normaliter 7wk 2dagen. :)

5 jaar geleden

Ik had mijn laatste menstruatie 25 aug. Ben nu bijna 7 weken. Denk dat je berekening niet helemaal klopt.

5 jaar geleden

Ik heb ook 27 oktober mijn eerste echo, dan ben ik precies 7 weken

5 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Ik had mijn laatste menstruatie 25 aug. Ben nu bijna 7 weken. Denk dat je b ...
Volgens mij bedoeld ze dat ze op 21-10 ongeveer 7 weken is☺. Ik ben vandaag 7 weken en heb vrijdag mijn eerste echo🤞

5 jaar geleden

Dan klopt het toch ongeveer dat ik 21-10 7 weken ben? 😊

5 jaar geleden

Ik precies hetzelfde :) heb 14 okt echo. Jij?

5 jaar geleden

Reactie op jutenjull

Ik precies hetzelfde :) heb 14 okt echo. Jij?
Ik pas 4 nov met 10 weken. Ze hadden helaas niet eerder ruimte. Ze hadden erg druk op dit moment.

5 jaar geleden

Ik heb een (inwendige) echo bij 5+6 gehad en je zag het hartje kloppen. Dus rond 7 weken zou je bij een inwendige echo wat moeten zien.

5 jaar geleden

Ik heb een (inwendige) echo bij 5+6 gehad en je zag het hartje kloppen. Dus ...
Super, dankjewel! Dat stelt al wat gerust☺️

5 jaar geleden

Ik krijg een echo met ongeveer 6,5 week. Bij mijn eerste kindje ook gehad en zagen toen al een hartje kloppen.

5 jaar geleden

Ik heb een echo gehad met precies 7 weken. Vruchtje was wel kleiner dus zijn terug gezet naar 6+2, wel met een kloppend hartje♥️. Over 2 weken weer een echo om te kijken of het vruchtje gegroeid is. (Kon ook zijn dat ze het niet goed kon meten omdat het vruchtje helemaal tegen de wand aan lag).

5 jaar geleden

Reactie op Daantje28

Ik heb een echo gehad met precies 7 weken. Vruchtje was wel kleiner dus zij ...
Inwendige echo trouwens.

5 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap met 7 weken een normale echo gehad en je zag duidelijk het vruchtje met vruchtzak. Ook was het kloppend hartje duidelijk zichtbaar. Inmiddels is ze al 9 maanden en moeder is nu precies 4 weken weer zwanger ( gepland) vind het leuk als ze qua leeftijd dicht bij elkaar in de buurt zitten. Ik heb nog geen afspraak gemaakt, ik bel rond de 6 weken.

5 jaar geleden

Reactie op G_F

Ik heb ook 27 oktober mijn eerste echo, dan ben ik precies 7 weken
Wat toevallig! Ik heb ook de 27e mijn eerste echo dan ben ik ook precies 7 weken als het goed is😍

5 jaar geleden

Reactie op Merissaa

Wat toevallig! Ik heb ook de 27e mijn eerste echo dan ben ik ook precies 7 ...
Wat een toeval, ik ook de 27ste en precies 7 weken. Weekje eerder dan wat ze hier normaal doen dus wel blij mee 🥰

5 jaar geleden

Ik had 3 sep mijn laatste menstruatie en heb ook 21e mijn 7 weken echo. Bij de eerste was hij al heel duidelijk te zien en hartje geluisterd.

5 jaar geleden

Wat een toeval, ik ook de 27ste en precies 7 weken. Weekje eerder dan wat z ...
Hahaha heeel toevallig ja! Geniet ervan en veel succes dames 😋

5 jaar geleden

Ik 26 oktober en dan ook 7 weken 😊

5 jaar geleden

Volgens mijn berekeningen ben ik 7 weken 22 oktober. Ik heb op die dag ook mijn eerste echo. Ik kan niet wachten. Ik heb in mei een miskraam gehad. Dus ik ben bang dat ik weer een miskraam heb. Mijn vriend zegt het zit wel goed. Ik weet niet wat ik moet doen. Jullie tips?

5 jaar geleden

Reactie op Egobeyn

Ik 26 oktober en dan ook 7 weken 😊
Ik ook 26 en dan ook 7 weken :)