Zijn er nog meer kindjes van rond de 1,5 die nog niet zelf eten?
Mijn zoontje eet niet zelfstandig, hij neemt soms wel wat hapjes maar ik moet echt nog veel ondersteunen.
Verder spuugt hij ook nog steeds heel veel uit en gaat hij vooral met zijn eten spelen en het op de grond gooien als ik iets voor hem neerzet.
Zijn groeicurve is het laatste half jaar ook afgebogen en gaat nu richting de onderste lijn terwijl hij is begonnen op gemiddeld gewicht.
Hij is nu 86,5 cm en 11,2 kilo.
Ik heb het idee dat hij nooit honger heeft en eten niet leuk/interessant vind (hij vraagt ook nooit om eten), het is altijd een gedoe aan tafel en ik doe nu nog maar 3 eetmomenten per dag en geen tussendoortjes meer omdat ik er bij die 3 eetmomenten al amper iets in krijg, hij begint meestal met weigeren en als ik dan heel lang blijf proberen eet hij uiteindelijk wel een klein beetje
Hij krijgt nog 1 fles melk voor het slapen gaan en probeer hem verder water te laten drinken, maar hij drinkt dus ook heel weinig overdag.. ik denk ongeveer 1 klein bekertje in totaal.
Ik heb al zoveel geprobeerd: rapley, voor de tv, met muziek aan, een speelgoedje in zijn handen, verschillende soorten voedsel maar er zit gwn geen vooruitgang in en ik word er een beetje moedeloos van.