10 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook soms sterke voorkeur voor bepaald voedsel. Ik ervaar nu wel dat hij beter is gaan eten nu z'n kv is vervangen voor half volle melk. Verder volg ik hem gewoon, probeer het eten leuk te houden en laat ik 'm gewoon alles proeven. Wat op de grond valt krijgt ie 1x terug en daarna niet meer.
2 jaar geleden
Zet een filmpje op en ze eten🙈. Ons meisje wilde alleen maar eten met Bumba op. Ik dacht een keer hè dat is leuk nu eet ze wel. Maar goed nu at ze alleen maar als dat op stond🤦🏼♀️. Op zich wel weer snel afgeleerd.
En als ze bij mij niet wil eten dan eet ze meestal wel bij papa omdat hij er een heel spectacle van maakt. Dus ja eten is heel saai natuurlijk dus ze moeten denk ik maar wat te doen hebben/ worden afgeleid
2 jaar geleden
Reactie op junimama2021
Zet een filmpje op en ze eten🙈. Ons meisje wilde alleen maar eten met Bumb ...
I wish dat een filmpje hielp, maar dat ook niet .. en meneer eet juist beter bij mij omdat papa denkt dat bij elke zucht of kreun meneer niet meer hoeft en is er dan klaar mee 🙄👍🏻
2 jaar geleden
Reactie op Nanda8
I wish dat een filmpje hielp, maar dat ook niet .. en meneer eet juist bete ...
Hmmm dat is minder😔. Mijn vriend doet echt super debiel hahah. Maar dat vind zij helemaal geweldig.
O ja en dat we bij mijn schoonouders met z’n alleen aan tafel aan het eten waren toen ging het er ook wel makkelijk in. Ze kreeg wel alle aandacht van iedereen
2 jaar geleden
Hier net zo, hij eet al weken heel slecht en heel weinig, net 1 jaar geworden, hij was een goede eter en dat sloeg ineens om, krijg er al weken nauwelijks groenten in, fruit gaat idd nog wel en fruitzakjes, potjes heeft hij altijd geweigerd, maar ook dit is weer een , jawel, fase, ik probeer steeds wat anders kijken wat hij wel eet en net ineens 7 happen spaghetti. Yoghurt weer totaal niet terwijl hij daar normaal dol op is. Probeer niet onzeker te zijn dit slaat ook ineens weer om 😊
2 jaar geleden
2 weken terug had onze zoon daar ineens ook last van .. in principe ging het meeste er wel in maar weigerde echt om zijn warme maaltijd te pakken (wij prakken het eten dus moet er wel wat voor doen) .. echt boos worden en huilen al een paar dagen aan 1 stuk en brood was hij meer op aan het sabbelen. Met zacht Beleg pakte hij het wel maar als er maar het idee was dat hij moest kauwen dan was het drama. Pureren ging wel goed. Dronk die dagen meer dan dat hij at. Tot hij op hey aankleedkussen aan het lachen was en ik ineens 2 kiezen zag zitten. (Laat mij niet in zijn mondje kijken dus was nog niet opgevallen) Moraal van dit verhaal: kan dus wel degelijk door doorkomende tandjes komen 🤣