23 Reacties
2 jaar geleden
Deze speendoek hij is al helemaal verkleurd 😂heb er gelukkig 2 want zonder dat ding gaat hij echt niet slapen 🤣☺️
2 jaar geleden
Ik heb lang in een winkel gewerkt waar ze deze knuffel verkochten en wist meteen dat ik deze wou kopen toen ik zwanger was van ons kleintje. En ons binnenvaart schip noemt de Octopoda wat dan weer super toevallig is. Hij sabbelt trouwens op al die tentakels 😂 Ze zijn super vies en verhard door het kwijlen.
2 jaar geleden
Wij hebben 1 speendoekje (nu in de was want ondergespuugd😅) en 1 favo knuffel. Elmer de olifant heeft een klein belletje in het hoofd waar hij mee rammelt in de nacht en dat maakt hem volgens mij kalm. Ligt al sinds zijn geboorte bij hem. Meneer de uil is een spontane aankoop bij kruidvat en bleek zomaar een schot in de roos.
2 jaar geleden
Reactie op bébé5juni
Ik heb lang in een winkel gewerkt waar ze deze knuffel verkochten en wist m ...
Ik vind deze zo leuk hè!
Hahah onze hond die doet hetzelfde met zijn knuffels die zijn ook lekker krokant 🤣🥰
Tot nu tot heeft tobias nog niet echt iets op gehad met zijn knuffels maar wie weet komt dat binnenkort wel
2 jaar geleden
Hier al een paar x gedacht "nou dat word de favoriet, we kopen een reserve" en telkens dan moet ie er ineens niks meer van hebben en komt ie toch weer op iid ook mijn geboorte knuffel uit😅🤭 wat je zegt dan die mama geur! Ik ga denk ik een paar dagen slapen met de knuffel van onze kleine 🤣
2 jaar geleden
Reactie op Rebelion
Vond dit gansje zo schattig! Ze is er inmiddels gek op. 🥰
Zo schattig! 🥰
De gans is hier ook enige tijd favoriet geweest als Frans(zo heet overgroot opa ook) de gans! Wij dachten echt dat dit gansje wat we kregen van hof van saksen favoriet zou worden maar hij kijkt er nu niet meer naar om. Het knuffeltje leggen we elk slaapje bij hem in bed maar hij pakt hem nooit meer bij zich terwijl hij er in het begin zo gek op was… 🤷🏼♀️
2 jaar geleden
Wat een leuke reacties dank je wel!
Ik vind het zo lief, vroeger vond ik ook altijd veel steun bij mijn favoriete knuffel.
Ik hoop dat onze kindjes er net zo veel aan hebben als ik heb gehad.
Het klinkt misschien raar maar ik slaap nog steeds met mijn geboorte knuffel daarom wil ik die ook terug zelfs nu ik 27 ben vind ik zoveel rust en comfort bij mijn geboorte knuffel.
Ik kan het niet omschrijven maar als ik gestrest ben pak ik ze bij me en ik word er nog steeds rustig van. ♥️
Ik hoop dat onze kindjes er net zoveel aan hebben als ik altijd heb gehad! 🧸
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Wat een leuke reacties dank je wel!
Ik vind het zo lief, vroeger vond ik ...
Klinkt helemaal niet gek hoor, voor mij tenminste! Ik Doe heb het namelijk ook nog steeds! Ga zelfs niet op vakantie zonder 😅 toen het tijdens mn bevalling even spannend werd (vond ik tenminste) en ik er ff helemaal doorheen zat pakte m'n man ineens m'n beer uit de koffer, die had ie op t laatste moment nog snel ingepakt toen we naar het ziekenhuis gingen, dat was zooo fijn! Al voelde ik me nogal stom tegenover het personeel 🤣🤣
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Wat lief dat je man je knuffel nog had ingepakt 😱🥰
Jaaa! 😍 was zooooo fijn! Ik dacht zelf oh nee neem m niet mee, dat staat zo stom... en toen ie tevoorschijn kwam, zo fijn🙈