Dag lieve mama’s,
De feestdagen staan weer voor de deur. 1e kerstdag gaan we eten bij m’n zwager, m’n dochtertje krijgt om 19.00u de laatste fles en we gaan eten om 18.00u. Dit betekent dus dat we haar daar op bed leggen maar wakker moeten maken als we naar huis gaan. Ik zie hier erg tegenop omdat ik bang ben dat ze dan daarna niet meer slaapt als we thuis zijn en zij de auto uit is. Dus hazenslaapjes gaat maken snachts. Ze is een goede slaper, maar dit hebben wij nog geen 1 keer gedaan. Ook ivm prikkels en het chaotische gedeelte.. ben sowieso van plan dat als het niet lukt om dan nog een klein flesje te geven, maar meestal komt ze snachts ook niet meer. Ik maak me hier al weeeeeken zorgen over omdat ik dit altijd eng vindt en bang ben dat ze overprikkeld raakt door de mensen om haar heen, dus m’n schoonouders en zwager met vriendin. Ze zijn hartstikke leuk met dr, maar wel erg druk meestal…
Heeft iemand tips?
Sorry voor mijn late reactie, ik lees het nu pas. 🙃 maar het was een drama, ze heeft nog wel geslapen totdat we haar wilde wakker maken en toen begon het feest. 2u met dr bezig geweest toen..